Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Jeg tenker at Tired Mama skal sove ut, håper hun Ibsenfrue skal møte lesesirkelen sin og diskutere Hedda Gabler Baby-Buddha skal på vegetarfestival (eller bommer jeg nå?) Patetica skal haike til en eller annen balkanplass med altfor få vokaler Iiiiik skal selge vafler på barnas idrettsarrangement Mamman til Nurket skal trille Stokke-vogna si til Løkka og drikke sprudel og shoppe på Mathallen og sitte på utekafe med kule solbriller Pashla skal rulle ut puppene på en nudiststrand i Danmark Kelly Taylor skal på spa med jentene Anonymous poster hash: 174c0...a38
sug lut Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Blomsterfiffi skal finne seg fem nye nick Stalker-annie skal dra fram noe hun feilaktig tror noen mente i tre andre tråder, bruke det som argument i den fjerde, og deretter si at hun slett ikke er usaklig, hun har bare lagt merke til det Hercule Poirot skal løse mysterier Kengumamma skal hoppe innom og like fort ut igjen Gartnerlosjen skal telle levende og døde Endret 6. juni 2014 av sug lut
Virginia. Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 (endret) Jeg tenker at Tired Mama skal sove ut, håper hun Ibsenfrue skal møte lesesirkelen sin og diskutere Hedda Gabler Baby-Buddha skal på vegetarfestival (eller bommer jeg nå?) Patetica skal haike til en eller annen balkanplass med altfor få vokaler Iiiiik skal selge vafler på barnas idrettsarrangement Mamman til Nurket skal trille Stokke-vogna si til Løkka og drikke sprudel og shoppe på Mathallen og sitte på utekafe med kule solbriller Pashla skal rulle ut puppene på en nudiststrand i Danmark Kelly Taylor skal på spa med jentene Anonymous poster hash: 174c0...a38 Jeg har nok litt mer sosiale og musikalske planer enn som så for denne helgen .. Ellers tar jeg gjerne over aktivitetene til Mammaen til Nurket eller Pashla dersom de skulle være indisponible fra oppsatt program . Endret 7. juni 2014 av Ibsenfrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå