Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Jeg var ute å gikk tur, da jeg plutselig fikk kraftige magekramper. Mensensmerter, bare verre. De var annerledes enn mensensmerter jeg pleier å ha, og jeg husker jeg følte noe gikk galt i magen. De varte i 2 timer ca. Jeg begynte å blø på kvelden, og blødde i halvannen uke. Iløpet av de første timene blødde jeg ut en slimklump, ganske lyst slim. Kan det ha vært et foster? Jeg visste ikke at jeg var gravid, men ifølge min hoderegning må jeg ha vært ca 4-5 uker på vei. Jeg vet det er vanskelig å svare på, men kanskje noen har hatt samme erfaring eller lignende? Anonymous poster hash: 2810c...d83
Clara Oswin Oswald Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Det samme hente med meg sånn ca.. Jeg var veldig usikker var 23 år på den tia så var jeg usikker på om jeg var gravid da jeg ikke fikk mensen og tok mange gravid tester som ikke viste noen ordentlige svar ei heller veldig flink til å lese de men den ene hadde en skyggestrek. Men så fikk jeg "mensen" så tenkte ikke noe over de testene. men jeg fikk ekstreme mensen smerter en det jeg er vant til da jeg pleier og ha syke mensen smerter fra før av. Kom ut en ganske stor hvit/gjennomsiktig slim "propp" med noe hvit inni. Om dette hadde vært en graviditet kan jeg jo ikke si med hundre prosent sikkerhet men alt jeg har lest og hørt om så er det jo mest sannsynlig det da jeg aldri hatt sånn slim greie under mensen før eller etter på.. Men for meg så høres jo det ut som det har vært noe der. Men jeg er ikke noe ekspert på det område... er 29 år nå da så er en stund siden også da dette skjedde med meg. Endret 6. juni 2014 av Prikkedyret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå