Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Oooorker ikke fajitas eller taco :-) Ikke pizza heller.. Anonymous poster hash: 922e2...6f5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Ferdigpizza Anonymous poster hash: 7b02f...291
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 I dag blir det det ungene kalte pasta-lasagne-grateng Jeg mixet i hos det jeg hadde i hus for et par uker siden og ungene elsket det. Spesielt vår tynne lille finspiste gutt, han spiste 4(!) porsjoner og sa at dette måtte jeg love å lage ofte! Hehe... Retten er da en slags blanding av lasagne og spaghetti og kjøttdeig, men med store pastaskruer. Steker karbonadedeig med masse hvitløk, løk og gulrøtter i små terninger. Hadde over en boks med knuste tomater, litt rester fra et glass med pastasaus, litt ketchup, pepper, salt, litt oregano og persille og lot det koke. Kokte opp pastaskruene og la over i ildfast form. Lage en litt tykk hvit saus og hadde i litt permasanosrester jeg hadde liggende og mixet alt i den ildfaste formen med litt ost på. Det ble kjempegodt Anonymous poster hash: 0db6f...8b4
Clara Oswin Oswald Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Kylling file, ris også går du på kiwi eller meny da de er så og se de enste som har pose med ovnsbakt gratinert tandoori tror jeg de heter. finnes 3 flere forskjellige smaker i den serien 2 til kylling og 1 til fisk. Det er syykt godt. Da må du ha med craim fraich. (husker ikke hvordan det skrives) Og du blander posen sammen med vann og Craim. også har du filene i en form som tåler varme også skjærer du ikke helt igjennom men noen snitt i kyllingen heller så blandingen over kyllingen og setter den i ovnen 30 - 40 min etter som hvor treig ovnen er (min er treig derfor 40 min for å få det igjennom stekt) Men kyllingen må være helt tint ellers tar det hundre år.. NAM NAM min favoritt rett
Bondejenta&lillegutt Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 kyllinggryte med creme fraiche. 3-400 g. Kylling 1 beger m creme fraiche 1/2 -1 løk 2dl vann 1ts buljong (bruker kylling eller hønse buljong i terning og da tar eg en halv og løder d opp i vannet) 1/2 chilli eller en liten ts chilli krydder 1ss soya saus 2ts knust rosepeppe (eventuelt vanlig hvitt pepper) 1-2 beger med cherry tomater (valgfritt) Stek kyllingen, tilsett løk og chilli, brun løken, Tilsett CF, vann m buljong, og rosepepper, Land putre i 10-20 min, tilsett tomatene rett før servering. Server med litt brød av no slag og gjerne en deilig salat, KJEMPE godt og veldig enkelt å lage
Bondejenta&lillegutt Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 kyllinggryte med creme fraiche. 3-400 g. Kylling 1 beger m creme fraiche 1/2 -1 løk 2dl vann 1ts buljong (bruker kylling eller hønse buljong i terning og da tar eg en halv og løder d opp i vannet) 1/2 chilli eller en liten ts chilli krydder 1ss soya saus 2ts knust rosepeppe (eventuelt vanlig hvitt pepper) 1-2 beger med cherry tomater (valgfritt) Stek kyllingen, tilsett løk og chilli, brun løken, Tilsett CF, vann m buljong, og rosepepper, Land putre i 10-20 min, tilsett tomatene rett før servering. Server med litt brød av no slag og gjerne en deilig salat, KJEMPE godt og veldig enkelt å lage Skulle stå 1/2 beger ikkje 1 til 2
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Kyllingsalat med fetaost og baguetter til. Anonymous poster hash: d0713...b14
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Vi skal grille pølser vi 😁 Barna blir iallefall glade... Lettvint på en fredagsettermiddag! Anonymous poster hash: 92006...241
IreneUtålmodig Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Hjemmelaga pizza, prøvde oppskriften bak på melposen og den ble utrolig nok perfekt stekt
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Favorittpizzaen i rekordfart. Enkle løsninger her i kveld. Ferdig pizzabunn med hjemmelaget krydderost/smør på, litt mozarella, spekeskinke og ruccola og toppet med litt revet ost og krydderier. Snadder :-) Anonymous poster hash: 894f1...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå