Gå til innhold

Hvor lenge hadde du overlevd som romkamerat til Big Bang Theory gutta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si du var uten sted å bo og dette var ditt eneste tilbud.  :fnise:

Hadde du lagt godviljen til og bitt tennene sammen?

Anonymous poster hash: 544c1...067
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke hadde hatt barn så hadde jeg holdt ut ganske lenge :) Er veldig interessert i vitenskap og gode diskusjoner selv, klarer ikke/hater smalltalk og liker litt sprø og originale folk :)

Anonymous poster hash: 26250...a13
Skrevet

Jeg hadde nok i stor grad likt meg godt jeg, men så er jeg litt nerdete selv ;) Har både spilt rollespill, elsker Star Wars osv. De er riktig nok litt vel sære, men for en tid hadde det nok gått fint.

Anonymous poster hash: bc611...ebd
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg bor sammen med en nerd, så det hadde nok gått bra. Sheldon hadde vel ikke stått øverst på lista over potensielle menn, men...og det er ikke pga utseende :P

Skrevet

Jeg føler jeg bor med en slik nå. Det går stort sett greit bare han blir forberedt godt på forhånd hvis det er noen forandringer fra daglige rutiner.

Anonymous poster hash: 3f8c5...92d

Skrevet

Haha jeg vet ikke hvor lenge jeg hadde holdt ut med Sheldon, men Leonard skulle jeg ikke hatt noen problemer å bo med

Anonymous poster hash: 28d68...64f

Skrevet

Har selv avla frem en Sheldon (litt mildere grad da), så jeg tror det hadde gått bra. Problemet er at Sheldon is in my spot, så the roommate agreement måtte nok ha gjennomgått en revidering.

Skrevet

Hadde holdt ut til jeg skulle flytte av andre grunner enn at de er som de er :)

Skrevet

Jeg hadde storkost meg der jeg :-D

Anonymous poster hash: a37bf...d22
Skrevet

Sheldon er veldig opptatt av hygiene, så rent er det i alle fall. Har ikke så mye interesse av dataspill, star wars etc, men elsker vitenskap (mest kjemi da, ikke så mye fysikk). Hadde klart meg ok, men hadde ikke orka å leve uten spisebord særlig lenge :P

Skrevet

Sheldon og leonard hadde jeg takla, men ikke de 2 andre.... for desperate

Skrevet

Leonard kunne jeg giftet meg med. De andre hadde jeg nok ikke holdt ut så lenge med.

Anonymous poster hash: 83b29...24d
Skrevet

Lenge. Jeg har god nerdkompetanse.

Skrevet

Der skulle jeg ha overlevd helt greit og uten store anstrengelser. Hadde du bedt meg bo med Paradise Hotel deltagerne, så hadde jeg takket høflig nei og funnet meg en busk å sove under.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Null problem :D de er jo så snille heile gjengen! Nerd fremfor sjøldigger anytime ;)

Skrevet

Ville nok giftet meg med en av de. Vent nå litt, mannen min er som hentet av tv-serien!?

Så ja, ingen problem med å flytte inn med de, nei.

Anonymous poster hash: 1f257...1b3

Skrevet

Hadde ikke hatt problemer med det, har mye de samme interessene som Sheldon, selv om jeg tør påstå at mine sosiale ferdigheter er en smule mer sofistikerte. Men bare litt.

Anonymous poster hash: 2de2d...ac4
Skrevet

Hadde glatt kunne levd med nesten alle, bortsett fra Howard og Penny. Takler ikke ekle og/eller dumme mennesker.

Anonymous poster hash: faf41...f69
Skrevet

Tror heller Sheldon hadde hatt større problemer å bodd med meg. Jeg er dårlig på å leve etter skjema og rigide regler :P

Skrevet

Jeg hadde klart meg greit, men det spørs om de hadde kastet meg ut.

Anonymous poster hash: 263be...2f4
Skrevet

Jeg hadde elsket det! Men dritt litt i reglene til Sheldon..

Anonymous poster hash: 07379...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...