Gå til innhold

30 day shred ni uker etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et ukomplisert svangerskap med et snev av bekkenløsning som ikke nerkes lenger. Har gått lange turer i rask gange siden fødselen og formen har vært på topp. Har tatt noen dager med 30 day shred nå og formen blir bedre og bedre for hver dag. Men er det for tidlig?

Anonymous poster hash: e72f7...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg tenkt var for tidlig ja. I alle fall om du tenker du skal gå ned i vekt i tillegg til å trene deg opp. Da risikerer du å miste melka. 

Men kommer selvsagt ann på formen din fra før av også. JEg begynte hard trening en liten mnd etter fødsel, men hadde da trent akkurat likt hele veien gjennom svangerskapet,slik at jeg kun hadde de ukene fri. Og tok selvsagt hensyn til bekken til å begynne med.

Anonymous poster hash: a76fb...d4b
Skrevet

Jeg startet med å trene 6 uker etter fødsel, men du kjenner raskt om det er ok eller om det er for tidlig.

Anonymous poster hash: 960e0...f81
Skrevet

Forstår ikke dem som på liv og død skal slanke seg mens de ammer. I hvert fall de første 2-3 måneder etter fødselen. Vent og tenk heller på å produsere optimalt med melk for babyen.

Anonymous poster hash: 96229...f45
Skrevet

Jeg går på noen medisiner som gjør at jeg ikke kan amme, desverre :( HI

Anonymous poster hash: e72f7...6ce

Skrevet

Dette må du kjenne på selv, men i utganspunktet er det ikke noe i veien for at du skal kunne trene nå. De sier vel at det er de første 6 ukene man ikke bør trene, så 9 uker er jo godt forbi dette.

Og til alle dere som blir sint og tenker slanking. Dette er et treningsprogram, ikke et slankeprogram. Mange vil nok miste litt vekt, men de fleste går ikke ned noe særlig i vekt, bare i cm. Man blir rett og slett mer veltrent, stram og sterk. Jeg er selv på dag 23 og har ikke gått ned mer enn 1 kg, men fått en helt ny kroppsfasong som er myyye fastere i fisken enn tidligere.

Anonymous poster hash: 58397...2f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...