oslofrk Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Føler meg som en idiot, men jeg får ikke spilt av sanger på spotify (på iPhone). Finner rette sang og trykker på den, men får bare opp listen med Remove Add to playlist Osv Noen som kan opplyse meg?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har nettopp fått spotify på telefon og måtte inn å prøve nå, men jeg får det heller ikke til. Jeg spillte jo musikk i går på den, men husker ikke at jeg gjorde noe spesielt. Kan det være at tjenesten er nede? Anonymous poster hash: 5b077...1e5
Gemini77 Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Fungerer fint hos meg. Får du ikke spilt av spillelistene dine heller? Når du søker på artist eller sang så trykker du på navnet for å spille av og ikke rundingen med de prikkene i til høyre. Den knappen er for lagring etc. Jeg har premium abonnement da. Vet ikke hva du har?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Har dere gratis versjonen så må dere trykke på "shuffle play" man får prøve premium i noen timer etter man har opprettet spotify konto. Og da kan man velge sanger slik som man vil. Men med gratisversjonen så har man bare mulighet til shuffle play (spillelisten spilles da i tilfeldig rekkefølge og man kan kun bytte sang 6 ganger på en time. Så å oppgradere til premium er ikke dumt! Da slipper man reklame også Anonymous poster hash: 2a5c7...ccf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Har dere gratis versjonen så må dere trykke på "shuffle play" man får prøve premium i noen timer etter man har opprettet spotify konto. Og da kan man velge sanger slik som man vil. Men med gratisversjonen så har man bare mulighet til shuffle play (spillelisten spilles da i tilfeldig rekkefølge og man kan kun bytte sang 6 ganger på en time. Så å oppgradere til premium er ikke dumt! Da slipper man reklame også Anonymous poster hash: 2a5c7...ccf For en merkelig begrensning. På pc spiller gratisversjonen helt fint. Jeg har premium av wimp, men bruker av og til spotify. Liker egentlig wimp godt, og den koster bare 50 kroner om du er har canal digital, men tenkte å prøve spotify. Men med slike begrensinger så gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: 5b077...1e5
oslofrk Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2014 Ah - takk! Jeg har tidligere hatt premium, men nå jeg bare gratisversjonen - NÅ skjønner jeg 😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå