Gå til innhold

Blodgiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har meldt meg som blodgiver for en stund tilbake. Fikk brev forrige uke med time til samtale og blodprøvetaking. I det brevet stod det at jeg ville få tilsendt et skjema som jeg skulle fylle ut å ta med på denne timen.

Jeg har time på tirsdag kommende uke, men har ikke fått tilsendt dette skjemaet enda.

Spørsmålet mitt er da: Er dette skjemaet så greit at jeg kan fylle det ut når jeg har komt til blodbanken, ellet bør jeg ringe å etterlyse det?

Anonymous poster hash: 1ff48...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fylte i et skjema mens jeg satt og ventet. Og så gikk de gjennom skjemaet sammen med meg etterpå, punkt for punkt

Anonymous poster hash: bb652...87e
Skrevet

Det er nok det du skal fylle ut hver gang du gir blod. Du får gå litt tidligere, da det tar litt tid å gå igjennom. Iallfall første gangen. Kjempe flott du melder det opp, det trengs så sårt at folk gjør det. Jeg har vært blodgiver og beinmargsdonor i 12 år, men ble nå nektet for resten av livet pga antistoffer som kroppen har laget i forbindelse med forrige graviditet..

Anonymous poster hash: 45ee6...38e

Skrevet

Tusen takk for svar.

Da satser jeg på at jeg får det utdelt når jeg møter opp til timen.

Jeg har hatt lyst til å melde meg som blodgiver i mange år. Men har aldri komt så langt... Men er glad jeg endelig har gjort det.

Hi

Anonymous poster hash: 1ff48...bba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...