Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Jeg kan ikke tenke meg at han ønsker operksomhet fra kvinner, og jeg har flere venner som er homo, så det er helt 100% greit! Absolutt til tusen. Men tenker også at stilen hans er så "out there" at få kvinner uansett syns dette er attraktivt??? http://www.minmote.no/#!/artikkel/22941714/olav-22-tights-er-ikke-bare-for-jenter Er jeg bare blitt så kjerring?? Foretrekker maskuline menn (som helst ikke bruker mer enn fem minutter forann speilet). Anonymous poster hash: 2731f...1cd
sug lut Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Han var jo søt, ungen har en sånn kompis (på samme alder) - en som har masse stil men ikke en stil som likner noen annen - og dette vekker bare morsinstinkt hos meg, samt et voldsomt behov for å beskytte han fra de slemme fotballgutta som ikke kan utstå at ikke alle er støpt i samme trange form som dem selv. Klart du skal få kle deg som du vil, gutten min! Og så kommer du hjem og drikker kakao etterpå, og spiser nybaktbrød og leverpostei. Endret 6. juni 2014 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Kjekk ung mann, som tørr å være seg selv, klær er ikke bare klær, og det har han forstått Anonymous poster hash: 768db...80e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Ja, jeg innser at jeg er kjerring. Som dere sier, det er flott at han uttrykker sin personlighet gjennom klær. Jeg trekker alt tilbake . Anonymous poster hash: 2731f...1cd
<3 2G <3 Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Jeg beundrer mennesker som har sin egen stil! Selv om jeg ikke ville brukt klærne betyr ikke at jeg ikke liker det på andre. Sånn er jeg med det meste i livet. Flott mann er det uansett!
♥Nemi♥ Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Ser jeg skal hente fram alle fotballstrømpene mine! :-) Synes det er gøy at noen ikke har buksa nedpå knærne til en hver tid. Hvorfor har ikke sagging dødd ut enda?!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Tenkte det samme! DRITSTYGT! Han ser så forbaska teit ut, haha. Godt at noen går inn for at andre skal ha noe å le AV da Anonymous poster hash: afe60...183
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Lyser dessverre homo lang vei. Ikke at det er noe galt i å være homo, men jeg vedder på at 90% av jenter tenner ikke på det der.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Ting som dette orker jeg ikke bruke masse energi på og bry meg om. Folk får kle seg som de vil. Om jeg faktisk synes det er flott er en annen sak. ;-) Uansett. Det er så mye galt i verden man KAN hisse seg opp over. Om man vil ha en utblåsning. Anonymous poster hash: a49f4...e55
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Lyser dessverre homo lang vei. Ikke at det er noe galt i å være homo, men jeg vedder på at 90% av jenter tenner ikke på det der. Han har vel ikke noe behov for det hvis han er homofil heller Anonymous poster hash: 7ddaa...f80
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Ting som dette orker jeg ikke bruke masse energi på og bry meg om. Folk får kle seg som de vil. Om jeg faktisk synes det er flott er en annen sak. ;-) Uansett. Det er så mye galt i verden man KAN hisse seg opp over. Om man vil ha en utblåsning. Anonymous poster hash: a49f4...e55 Du brukte energi på å svare. Anonymous poster hash: afe60...183
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Ting som dette orker jeg ikke bruke masse energi på og bry meg om. Folk får kle seg som de vil. Om jeg faktisk synes det er flott er en annen sak. ;-) Uansett. Det er så mye galt i verden man KAN hisse seg opp over. Om man vil ha en utblåsning. Anonymous poster hash: a49f4...e55 Du brukte energi på å svare. Anonymous poster hash: afe60...183 Ååååå, DER tok du meg din luring. ;-) Å nei og huffameg. Er du litt slow? Anonymous poster hash: a49f4...e55
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Lyser dessverre homo lang vei. Ikke at det er noe galt i å være homo, men jeg vedder på at 90% av jenter tenner ikke på det der. Om han ikke er homse, så har han jo fortsatt de 10% som liker det, og tror virkelig ikke han trenger ALLE kvinner/jenter i Norge, han trenger bare ei, så han er safe der Anonymous poster hash: 768db...80e
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Lyser dessverre homo lang vei. Ikke at det er noe galt i å være homo, men jeg vedder på at 90% av jenter tenner ikke på det der. Han har vel ikke noe behov for det hvis han er homofil heller Anonymous poster hash: 7ddaa...f80 Så vidt jeg skjønte av artikkelen så var han heterofil?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Kjekke han, men litt for 80-talls stil. Ikke helt min greie. Anonymous poster hash: 5c1d9...023
Von Hertelhofen Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Han er bare nødt til å være en morsom og kul fyr!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Syns han var kul. Så godt med de som tør og skille seg ut og vet de ser bra ut i tillegg. Godt han har selvtilliten i orden! Det er sånne som han som er små lyspunkt i den ekstremt grå og kjedelige hverdags "mann i gata" looken. Hvem bryr seg om han er homo? Anonymous poster hash: 4e631...668
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Vi har ikke klesskap nok, bad nok eller TID nok til og være to voksen som "aldri har noe og ha på seg"... Og vi har heller ikke råd ti lto voksne som handler litt vel mye (klær) på impuls.. Så neitakk, en sånn mann har jeg ikke tid, råd eller lyst på.. Men synes ikke dette er verre enn "rosabloggerne" og antrekk kvinnelige "motebloggere" viser seg i. Sånn sett en mer inspirerende moteblogg for meg dette, enn det kvinner har... Anonymous poster hash: 57362...f89
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Syns han var kul jeg:) den 22årige meg hadde nok sagt "ja takk" men så liker jeg best de som går litt mot strømmen da;) Anonymous poster hash: e9fda...192
amandine Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Jeg synes jeg ser mannfolk i tights hver eneste dag, jeg? De sprader nå rundt over alt...Han her er da i det minste hensynsfull nok og tekkelig nok til å ha shorts over..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #21 Skrevet 6. juni 2014 Kul fyr med kul stil! Anonymous poster hash: ae3ea...3e7
*SommerFrisk* Skrevet 6. juni 2014 #22 Skrevet 6. juni 2014 Han ser for ung ut til at jeg hadde tenkt at han er sexy eller ikke. Jeg synes det er helt topp med ungdom som er så sikre på seg selv at de tør være den de er, selv om noen kanskje tenker at de er "helt ute". Han er sikkert en bra ungdom.
*SommerFrisk* Skrevet 6. juni 2014 #23 Skrevet 6. juni 2014 Også er det forskjell på å være homofil og metroseksuell.
MMEA<3 Skrevet 6. juni 2014 #24 Skrevet 6. juni 2014 Synes han ser fargerik og fresh ut:) Jeg liker selv mer maskuline, kjedelige menn:p med skjegg, jeans og tskjorte. Men herlig med slike folk også i hverdagsbildet. Noen liker den stilen og. Så lenge han trives selv.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #25 Skrevet 6. juni 2014 Applaus for en som tør å kjøre sin egen stil. Helt ærlig, jeg synes det ser fælt ut, men jeg liker det likevel, fordi han er seg selv. Anonymous poster hash: 6aa3b...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå