Gå til innhold

Fadder som ikke gratulerer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fadderbarnet med dagen. Hadde du stusset?

Anonymous poster hash: 4252b...7c8

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Nei. Men det er mest fordi jeg ikke legger så mye i de der fadderordningene.

Skrevet

Da er det mange som stusser over min mann, for han er ikke i stand til å huske bursdagen til noen av de hn er fadder til. Ikke får de bursdag eller julegave heller. Spør jeg han hvem han er fadder til så husker han ikke nødvendigvis hvem a familiens unger han er fadder på.

Men han ser de innemellom, er bevist på å skape kontakt og interesserer se for det de holder på med. Også får han jo en grei påminnelse på hvem ham er fadder til når konfirmasjonsinvitasjonene kommer ;-)

Jeg har vokst opp med faddere som gir gaver og bryr seg litt ekstra. Det forsøker jeg å gjøre for mine to fadderbarn.

Skrevet

Men denne personen har kun ett fadderbarn, da :)

Jeg legger mye i det - er kristen.

Skrevet

Men denne personen har kun ett fadderbarn, da :)

Jeg legger mye i det - er kristen.

Men det er kanskje ikke hun/han?

Anonymous poster hash: b4671...270

Skrevet

Nei.

Og tenker at du kanskje har for lite å pussle med som bruker tid på dette. ;-)

Anonymous poster hash: 87325...f69

Skrevet

Nei.

Her bruker vi bare familie som faddere, tanter, onkler, besteforeldre o.l. og det er jo vanlig å gratulere familie med dagen uavhengig av om man er fadder eller ikke.

Vi forskjellsbehandler ikke barna da, alle tantebarn blir behandlet og får liku, uavhengig av hvem man er fadder til. Hadde noen glemt en bursdag hadde ikke det vært noen krise akkurat..

Skjønner ikke helt hvorfor en bursdag er så viktig heller, å gratulere med dagen er ikke akkurat å hjelpe foreldrene å oppdra i den kristne tro ;-)

Anonymous poster hash: f46d7...8f1

Skrevet

Er den personen kristen?

Jeg husker ikke bursdager og det må min mann minne meg på ;)

Anonymous poster hash: 27e73...7e3

Skrevet

Nei.

Her bruker vi bare familie som faddere, tanter, onkler, besteforeldre o.l. og det er jo vanlig å gratulere familie med dagen uavhengig av om man er fadder eller ikke.

Vi forskjellsbehandler ikke barna da, alle tantebarn blir behandlet og får liku, uavhengig av hvem man er fadder til. Hadde noen glemt en bursdag hadde ikke det vært noen krise akkurat..

Skjønner ikke helt hvorfor en bursdag er så viktig heller, å gratulere med dagen er ikke akkurat å hjelpe foreldrene å oppdra i den kristne tro ;-)Anonymous poster hash: f46d7...8f1

Det er et familiemedlem som er fadder :)

Og kona hans gratulerte, de gikk t.o.m forbi oss utendørs uten at han sa et kvekk. Han vet garantert om bursdagen, siden de har pratet om det hjemme. Barnet fikk heller ikke gratulasjon av sin mormor - hyggelig...

Skrevet

Er den personen kristen?

Jeg husker ikke bursdager og det må min mann minne meg på ;)Anonymous poster hash: 27e73...7e3

Jeg skriver opp bursdager ;) for jeg synes de er viktige å huske på! Psser på at mannen husker bursdager og, kjempeflaut om han hadde glemt noen...

Skrevet

Nei.

Og tenker at du kanskje har for lite å pussle med som bruker tid på dette. ;-)Anonymous poster hash: 87325...f69

Til opplysning har jeg vasket kjøkkenet, niskrubbet badet, gangen, støvsuget hele stua, bakt 50 boller og en bløtkake, tatt meg av et bursdagsbarn, vasket maskiner med klær, tatt meg av hunden. Men jeg hadde vel for lite å gjøre, eh..

Skrevet

Nei.

Og tenker at du kanskje har for lite å pussle med som bruker tid på dette. ;-)Anonymous poster hash: 87325...f69

Til opplysning har jeg vasket kjøkkenet, niskrubbet badet, gangen, støvsuget hele stua, bakt 50 boller og en bløtkake, tatt meg av et bursdagsbarn, vasket maskiner med klær, tatt meg av hunden. Men jeg hadde vel for lite å gjøre, eh..

Haha. Hjemmeværende?

Forstår jeg må snakke i klartekst.

Må begynne å gjøre ting som faktisk fordrer at du bruker hodet også.

Å drive dank hjemme gir mye tid til spekulasjoner.

PS. Vasker du bade en gang i uka så slipper du å skrubbe.

Anonymous poster hash: 87325...f69

Skrevet

Når man takker ja til å være fadder så er det minste man kan gjøre er å huske bursdagen! Jeg hadde blitt skuffet hvis ikke fadderne til mine barn ikke husket bursdagen. Er det noen jeg bruker litt ekstra energi på å huske bursdagen til så er det mine fadderbarn. Hvis man bryr seg så lite så er det bare å takke nei til å være fadder.

Anonymous poster hash: f2dde...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...