Gå til innhold

hva er din store drøm i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du oppnådd dine drømmer?

Anonymous poster hash: 42aa2...e9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer om å finne drømmemannen som er litt mer lik meg, som også tar vare på barna mine, og vil starte mitt eget mikrobryggeri med serveringssted og mat.

Mannen må ha en god utdannelse/jobb og tjene bra til at vi kan ha et bra liv og frihet til å gjøre som vi vil.

Og en flott svigerfamilie.

Forøvrig er jeg ikke i nærheten da jeg er sammen med far til barna enda, og arbeidsledig, haha!

Anonymous poster hash: 163bd...6f7
Skrevet

Jeg lever i den største drømmen min nå. Er hjemmeværende, har 4 flotte barn og en mann som er perfekt for meg. Har få bekymringer og har i grunnen et veldig behagelig og givende liv. Så har jeg andre drømmer for senere faser i livet. Har f.eks drømmer om å gjøre noe spennende/nyttig innenfor hjelpearbeid innen yrket mitt som er sykepleier, sammen med mannen.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er der nesten. Bli ferdig med det kurset jeg går på akkurat nå, og begynne å sette nye ferdigheter derfra ut i livet.

Og å gå til legen i neste uke og få høre at den kulen ikke er noe som helst.

Skrevet

Jeg ønsker å jobbe litt mindre og få mer tid til matlaging, hagestell og være mentalt tilstede for barna, ha mer ro rundt oss.. Jeg har en drøm om å skrive barnebok, har skrevet på den i flere år, men blir aldri ferdig.. Kombinasjon av å være forfatter samt deltid i mitt yrke hadde vært perfekt... Ønsker meg også flere barn, gjerne to til, men mannen vil stoppe nå. Foreløpig må vi nok kjøre A4-liv noen år til med 100%jobbing, selv om hele meg skriker etter mer ro.. :)

Skrevet

Fred på jord og noen titalls millioner i lottogevinst. Da hadde livet blitt litt lettere.

Skrevet

Penger... med penger kunne jeg gjort såååå mye!

da ville jeg sluttet i jobben og heller jobbet med frivillighetsarbeid når barna var på skolen.

Som det er nå så har jg ikke overskudd til dette, med fulldagsjobb og barn og altiviteter osv..

Anonymous poster hash: 2c18c...731
Skrevet

Har ikke oppnådd min drøm, som er en spesiell jobb jeg alltid har ønsket meg.

Tror nok ikke jeg gjør det heller sukk.

Ellers har jeg det fint altså :laugh:

Skrevet

Min største drøm er, og har alltid vært, å få bli mor. 

Jeg jobber med saken :)

Anonymous poster hash: 2d26e...c47
Skrevet

drømmer om å bli mamma, gifte meg med gubben & kjøpe hus i sverige sån at vi får et bedre liv. jobber med saken men vi får se..

Anonymous poster hash: d8eb2...a67
Skrevet

Drømmen er et liv på landet, på gård omgitt av dyr og natur. Har alltid vært denne drømmen, helt siden jeg var liten. Nå skal endelig drømmen gå i oppfyllelse!!

Anonymous poster hash: 48245...d01

Skrevet

Ja, det kan du godt spørre om... siden drømmen jeg hadde ER blitt knust, vet jeg ikke om det fortsatt er min drøm og om det er mulig å gjenskape den. Eller så må jeg skifte drøm...

Det må jeg tenke litt på, kjenner jeg!

Anonymous poster hash: 67ec3...bbd
Skrevet

Å ha råd til å jobbe i barnehage. Det ser så koselig ut. Jeg elsker barn. Håper at jeg en gang i livet vil ha så god økonomi at jeg ikke trenger å tenke så mye på lønna.

Anonymous poster hash: ec024...3e1
Skrevet

Vinne såppass mange millioner, at jeg aldri trenger å bekymre meg for en jobb:)

Min gamle arbeidsplass som hakket meg ut, hadde revet seg hardt i håret om jeg ble lottomillionær ;)

Anonymous poster hash: 17933...044

Skrevet

Min største drøm er at de finner en kur mot ME.

Da kunne jeg blitt frisk igjen og fortsatt leve i drømmen min som jeg gjorde før, med en spennende jobb jeg var veldig glad i, et aktivt liv med turer i skog og mark, ferier til spennende steder med familien osv.

Hadde det vært en kur mot ME hadde ikke alle mine drømmer og fremtidsplaner blitt knust da jeg fikk kyssesyken og jeg hadde kunnet gjøre noe annet enn å presse meg, presse meg, presse meg for få orke jobbe 10-12 timer i uka og ta meg av ungene mine. Da hadde jeg sluppet å være sengeliggende i mange dager fordi jeg ble med på skoleavslutningen til 1.klassingen samme uke som jeg også var og så på 4.klassingen spille en fotballkamp...

Min største drøm er å bli frisk igjen, slippe at smerter og sykdom er en del av hverdagen, en så stor del av jeg hindres i å leve livet jeg drømte om.

Anonymous poster hash: aeb80...6b3
Skrevet

Jeg drømmer om å synge. Det har alltid vært da jeg har det best. Alt annet blir bare teit å holde på med. Utilfreds hele tiden...

Anonymous poster hash: 87604...04f
Skrevet

Først og fremst at alle jeg elsker holder seg friske!

Drømmer om ett barn til, slik at vi har tre. Drømmer om å bygge drømmehuset, vi holder på å tegne hus nå, men skulle gjerne hatt litt mer penger slik at alt ble slik jeg ønsker meg. Håper også at både jeg og mannen kan starte egen virksomhet og jobbe med det vi elsker. Om noen år ønsker jeg å trappe ned på jobb, og jobbe deltid (da går min egen virksomhet såklart helt strålende og jeg tjener masse penger, hehe:))

Ønsker da å ha tid til å dyrke interesser, lære meg et språk eller to, og reise med familie :)

Anonymous poster hash: 6e2b7...08d

Skrevet

Min aller største drøm, har jeg heldigvis fått opplevd; det å bli mamma. Men, jeg drømmer også om flere barn, kunne være hjemmeværende, ha masse penger, drømmehuset, og det å kunne gjøre akkurat hva vi vil, når vi vil. Kort sagt; drømmen min er FRIHET! :)

Anonymous poster hash: 6afe2...4e6
Skrevet

Å få en godt betalt jobb jeg trives i :) så jegkan kjøpe hus!

Anonymous poster hash: 2f8c5...838

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Få plass på og fullføre lærerutdanning, starte en webshop hvor jeg selger tskjorter, prints osv av ting jeg har tegna/malt, flytte litt lenger unna nåværende bosted med kjæresten og barna. Jeg er på god vei med alt! :D

Og må innrømme at jeg ikke hadde blitt lei meg om jeg tok hovedpotten på vikinglottoen snart ;)

Skrevet

Å bli jordmor

Bygge hus

Kvitte met med dårlig samv. For alt. Være stolt av meg selv, lære noe spennende, være fornøyd med meg selv, og selvstendig.

Utfordre meg selv - hoppe i fallskjerm

Og at mine kjære er friske og lykkelige.

Og såklart ønsker jeg en verden hvor alle har mat, husly og kjærlighet. Ingen krig. Drømmer om harmoni

Ble veldig svevende dette ser jeg:p

Anonymous poster hash: 31cd7...358

Skrevet

Nå en vekt/kropp jeg kan trives med. Og oppnå bedre helse på toppen av dette.

Anonymous poster hash: 03452...c96

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg drømmer om å synge. Det har alltid vært da jeg har det best. Alt annet blir bare teit å holde på med. Utilfreds hele tiden...

Anonymous poster hash: 87604...04f

http://completevocalinstitute.com/

Sjekk denne?

Skrevet

Jeg drømmer om å få meg en fast jobb. Helt siden jeg begynte i arbeidslivet som 20 åring så har det bare vært vikariat. Fant meg ett sted hvor det var mulighet for fast, men så måtte hele bedriften legges ned.

Er nå 31 og arbeidsledig på nytt.

Anonymous poster hash: 3340f...517

Gjest lillehi
Skrevet

Å bli frisk! Men siden jeg vet det er uoppnåelig, er min største drøm at datteren min skal få det bra og klare å oppnå drømmene sine😃 og at hun skal få et lettere liv enn jeg har hatt!

Og selvfølgelig fred på jorden😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...