Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Blir de da testet for alt? Eller velger de ut noen diagnoser de tror kan passe? Barnet mitt på 2,5 år er henvist til habu pga forsinket utvikling. Og jeg lurer på om de tester h*n for alt mellom himmel og jord. Redd de ser veldig etter feil og et hvert personlighetstrekk blir et symptom. Anonymous poster hash: 4fb7d...155
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 På habu jobber det i hovedsak fysioterapauter og ergoterapeuter, tror overlegen på avdelingen er nevrolog. Har en datter som er fulgt opp på habu fra hun var bitteliten og det er supre folk altså. Min erfaring er at de er lite opptatt av diagnose, men at de tilrettelegger og lager behandlings og treningsopplegg for å styrke barnets svakheter og oppnå fremgang og mestring. Datteren min er nå 7 år og gleder seg til vi skal dit, de er kjempeflinke med barn.. Anonymous poster hash: 2ba2a...ec2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 For nå tull sønnen min var på hab. Tror de hadde litt peiling utfra henvisning grunn, så de tok det derfra. Men begynner å bli noen år siden, husker ikke nøyaktig hvordan det var. Var i allefall flere som observerte han og hadde undersøkelser, og så kom de med en konklusjon. Anonymous poster hash: eeb43...4e0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 For nå tull sønnen min var på hab. Tror de hadde litt peiling utfra henvisning grunn, så de tok det derfra. Men begynner å bli noen år siden, husker ikke nøyaktig hvordan det var. Var i allefall flere som observerte han og hadde undersøkelser, og så kom de med en konklusjon. Hva er tull? Anonymous poster hash: eeb43...4e0 Anonymous poster hash: 4fb7d...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå