Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Har det ganske ofte. Samme type smerte som jeg hadde da jeg var liten og hadde "voksesmerter" som det da het. Kan jo umulig være det nå, men er helt samme smerte altså. Har det både i armer og bein, og det kan gjøre skikkelig vondt. Kan også ha smertene i begge armene og beina samtidig, gjør mange ganger så vondt at jeg føler meg litt lammet i kroppsdelen når det står på. I går kveld da jeg la meg kjente jeg svake smerter fra den ene foten. Sovnet etter en liten stund, men midt på natta våknet jeg igjen av intense smerter rundt hofta, rumpa og nedover hele foten. Har aldri hatt så vonde voksesmerter før, så jeg leitet febrilsk etter paracet. Hadde dessverre ikke, så måtte fylle 3 varmeflasker og legge rundt meg. Det hjalp delvis men ikke mye. Flere som sliter med dette og vet hva det kommer av? Anonymous poster hash: a39ee...019
Sint naken biltyv Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Jeg sliter med det men aner ikke hva det er!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Fibromyalgi? Anonymous poster hash: b26e0...afe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har hatt det slik sporadisk i snart 10 år... Helt forferdelig grusomt, spesielt om natta. Morgenen etter er jeg helt ødelagt i kroppen, og bevegelser gjør vondt. De går ikke helt bort i løpet av dagen eller, men er der hele tiden, i forskjellig intensitet, i flere uker/mnd. Har tatt prøver for leddgikt blant annet, uten at de kunne finne noe. Føler ikke at fastlegen tar meg seriøst, og hun mener at dette kan utløses av stress o.l. Og jeg kan ikke legge under en stol at det faktisk blir verre når jeg har perioder hvor det skjer for mye i livet.. Har enda ikke funnet noe smertestillende som virker, muskelkremer, eller noe. Anonymous poster hash: cbd0c...6a6
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Sånn får jeg også! Har hatt det av og på de siste 6 årene, men det har roet seg noe de siste månedene. For meg er det slik at det blir verre av bevegelse, ligger jeg HELT i ro en liten stund går over, men om jeg såvidt beveger lilletåa kommer det tilbake... Jeg husker en gang det var ekstra ille, det varte i nesten 3 døgn For meg hjelper det ikke å ta smertestillende, uansett hvilken... Jeg har vært hos legen og fikk da henvisning til MR, men den viste ingenting, samt en test av nevene i bena som også viste nada. Skulle mer enn gjerne visst hva dette er for noe! Anonymous poster hash: 16219...593
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Har det sånn jeg også, legen mener det er kroniske muskel og leddsmerter. Ikke vet jeg sikkert hva han mener med det. Anonymous poster hash: 25f74...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå