Gå til innhold

Er det sant at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen kvinner som har kropper som støter ut guttefostere?

Anonymous poster hash: fe73b...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har jeg aldri hørt om.hvorfor skulle den det?

Anonymous poster hash: 885ad...1f5
Skrevet

Jeg vet der er de som har en gene feil som er av en slik art at det er kun ene kjønnet som kan overleve med det.

Med andre ord så kan hun kun føde levendes barn av et bestemt kjønn. Det andre kjønnet blir abortert.

Anonymous poster hash: 8476d...c6d

Skrevet

Ok. Er det link til fakta om det?

Skrevet

Ja, det er sant. Jeg ble fortalt av en fettilitetslege at noen kvinner ikke er i stand til å bære fostre av visse kjønn. Om man ser på arabiske harem kan det være noen kvinner som bare har døtre og noen som bare har sønner, feks, selvom de alle er befruktet av samme mann.

En venninne av meg fikk også denne beskjeden etter tre tidlige sa, en levende født gutt, to tidlge sa og så en levende født gutt. Fertilitetslegen fortalte at det muligens var fordi at sa var jente embryoer. Teorien ble forsterket når de så på når eggløsningen var ifht befruktning da det er større sjanse for å få gutt en dag eller to etter eggløsning, og størst sjanse for jente ved samleie før eggløsning.

Anonymous poster hash: cd508...1e7

Skrevet

Har prøvd å Google det, men finner ingen i farten. Ikke annet en gamle tråder med personer som er rammet av dette. Men, legger ut hvis jeg kommer over noe.

Anonymous poster hash: 8476d...c6d

Skrevet

Jeg mener å ha lest en plass at det ikke bare er mannen som bestemmer kjønnet på barnet. Mannen har sædcellene ja, men det er kvinnen som "bestemmer" hvilken celle som skal få komme inn i egget og utvikle seg. Det vil altså si at det ikke alltid er den raskeste cellen som får komme inn i egget. Tror derfor det er grunne til at mange bare får jenter eller bare gutter. Noen ganger kan det være mannen som bare produserer et kjønn, mens andre ganger kan det være kvinnen som bare tar imot et bestemt kjønn. 

Anonymous poster hash: 06c7c...9bd
Skrevet

Ja det stemmer. Har en bekjent som har abortert tre fostre, ene døde i uke 25 og måtte fødes, og en i uke 16. Dette var jenter.

Hun ble så gravid igjen og fødte en frisk og fin gutt. Hennes kropp støter ut jentefostre.

Anonymous poster hash: 63025...f35

Skrevet

jeg har en venninne som har 4 barn. 3 av de er jenter, 1 gutt. Alle 3 jentene er født prematurt, en var 800 gram, en var 5-600 gram og siste var 1300 gram. Gutten er født til termin. Alle barna har det bra i dag. Hun "tåler" rett og slett ikke å være gravid med jenter. Kroppen hennes støter de fra seg, og det ender med morkakeløsning...

Anonymous poster hash: b19ad...d1f
Skrevet

Jeg har ikke noe vitenskapelige linker, men en venninne av meg har tre jenter og har mistet fem gutter i sa, så noe er det nok i den teorien.

Det er tre forskjellige fedre, så det kan ikke være deres 'skyld' heller.

Anonymous poster hash: 9efab...e28

Skrevet

Jeg har to jenter og en jente i magen. Vi fikk også beskjed om dette av overlegen på kvinneklinikken der vi skal føde. Spøkte nemlig om at dette var det eneste mannen kunne lage, og fikk da til svar at det like gjerne kunne være jeg som stengte for guttene og bare slapp inn de sædcellene som var jenter :)

Skrevet

Det er noen kvinner som har kropper som støter ut guttefostere?

Det har jeg hørt ja.

Anonymous poster hash: d7005...f67

Skrevet

Kjenner en som har tre gutter med to forskjellige fedre. Hun har abortert maaange ganger, kun jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...