Gå til innhold

Noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 5 år har våknet hver kveld nå i to uker. Hun våkner etter hun har sovet 1-1,5 time. Da begynner hun å gråte skikkelig mens hun er i seng og går ned trappen. Jeg spør hver gang hvorfor hun gråter og om hun har vondt noe sted/har drømt/må tisse osv, men sier nei. 

Hun finner ikke alltid ordene til å begynne med, og den ene kvelden spurte hun "hvor er jeg?". Trodde hun gikk i søvne, men det kommer alltid frem til slutt at hun må på do. Synes det er fælt at hun skal gråte så mye over dette og virker helt ifra seg. Noen som har opplevd lignende? 

Anonymous poster hash: 139da...742
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,men ei venninne opplevde noe av det samme med sin 4-årige jente.Hun våkna også opp etter noen timer og gråt høylytt, og det viste seg at hun måtte tisse.

SÅ ikke gjør så stort nummer ut av det,bare ta henne med rett på do og la henne gjøre sitt, og så følg henne tilbake.Og kanske pass på sånn at hun ikke drikker for mye før leggetid.

Anonymous poster hash: 6be8b...866
Skrevet

Hun drikker lite på ettermiddag/kveld og har vært tørr om natten siden hun var 3 år og bare tuslet stille ned på do om hun har måtte det etter leggetid. Så forstår ikke hvorfor hun plutselig skal våkne og gråte så mye for det nå. Hun sier nei når vi spør om hun må tisse også. Om jeg sier jeg skal følge henne på do, så sier hun at hun ikke må. Men så etter et par minutter må hun likevel.

Anonymous poster hash: 139da...742
Skrevet

Men hun er jo i drømmeland ennå,så hun tenker ikke klart.ta henne med på do og ferdig med det!

Anonymous poster hash: 6be8b...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...