Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Når det plutselig ringer på døren på kvelden, åpner der det står en mor fra sønnens klasse med bursdagsinvitasjon, vi prater litt, og jeg takker og lukker, og så oppdager jeg det. Shortsen jeg har på meg med glidelås hele veien foran er åpen og singletten som er alt for stor som jeg heiv på meg i full fart rett før fordi den jeg hadde på var skitten, har sklidd så mye ned at hele BHen stikker frem. Følte meg litt sjuskete da. Anonymous poster hash: 964ec...20c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Hehe, shit happens Anonymous poster hash: e88a5...ccf
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Hahaha.. Da føler man seg lite smart.. Jeg husker fortsatt det overraskede ansiktet på en arbeidskamerat av samboer som kom på døren sent en fredagskveld. Hadde vært på fest i nabolaget og ville hilse på samboer.. Jeg var alene hjemme, hadde på en 2nr for stor pyjamasbukse med rosa bamser!, håret i et kråkereir. Ansiktsmaske og grisete topp.. Han ble fort edru... Hahaha.. Anonymous poster hash: 0c969...ee0
Tired mama Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Hehe. Fort gjort. Du hadde i hvert fall noen slags klær på deg. Verre den gangen da jeg var hjemme og vaska gulvet i kun g-string og mannen kommer hjem, og ikke har gitt beskjed om at han har med seg kompisen sin. STORE øyne på han kompisen da. Og det eneste jeg tenkte var: "åh nei!! Jeg har ikke sminket meg!!"
eelis Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Hehe. Fort gjort. Du hadde i hvert fall noen slags klær på deg. Verre den gangen da jeg var hjemme og vaska gulvet i kun g-string og mannen kommer hjem, og ikke har gitt beskjed om at han har med seg kompisen sin. STORE øyne på han kompisen da. Og det eneste jeg tenkte var: "åh nei!! Jeg har ikke sminket meg!!" Hahaha! Endret 5. juni 2014 av eelis
skinnfilla Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Hahah, føler seg skikkelig lekker da Jeg åpnet døra med puppen ute til tørk en gang... Var en særs fornøyd feier som sto der
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Hehe. Fort gjort. Du hadde i hvert fall noen slags klær på deg. Verre den gangen da jeg var hjemme og vaska gulvet i kun g-string og mannen kommer hjem, og ikke har gitt beskjed om at han har med seg kompisen sin. STORE øyne på han kompisen da. Og det eneste jeg tenkte var: "åh nei!! Jeg har ikke sminket meg!!" Knegg Anonymous poster hash: 9860e...a2b
pifi med tre nurk Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Jeg travet inn på kjøkkenet i bare trusa der vi bodde før.. Og der sto snekkeren som skulle legge nytt gulv på kjøkkenet! Ble mange pinlige timer hjemme gitt! Endret 5. juni 2014 av pifi med tre nurk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå