Gå til innhold

18 grader varmt nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å la en ettåring gå i shorts og singlet?

2m/s, delvis skyet og 0 mm nedbør.

Anonymous poster hash: 0268e...9b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min jente gjør det.Hvor varmt tror du disse små må ha det før de får lov til å kle av seg??

La de nå få kjenne på sol og varme de også,og slutt å kle de i så mye klær!

Anonymous poster hash: fcef9...da1
Gjest Julia1984
Skrevet

Min jente gjør nå det. De er aktive de små...og de sier jo fra på deres måte om de er kalde.

Skrevet

min jente gjør det.Hvor varmt tror du disse små må ha det før de får lov til å kle av seg??

snakk om å forhåndsdømme gitt...

Skrevet

Ja, det går helt fint. Behagelig for deg - behagelig for 1 åringen.

Anonymous poster hash: a1c67...e53

Skrevet

Min jente gjør nå det. De er aktive de små...og de sier jo fra på deres måte om de er kalde.

Min sier ikke ifra, nemlig. Har kjent at hun har vært kald, hun viser ingen tegn, må liksom kjenne på bena og armene. Hun bryr seg ikke :s

Skrevet

snakk om å forhåndsdømme gitt...

Les ditt eget innlegg så forstår du sikkert hvorfor...

Skrevet

Ja, det går helt fint. Behagelig for deg - behagelig for 1 åringen.

Anonymous poster hash: a1c67...e53

ok! :)

Skrevet

Om ikkje du sjølv frys gjer nok ikkje ungen det heller. Men om ungen sit i vogn og du er i aktivitet (går) kan du bli lurt. Ta med jakke og vurder etterkvart.

Men 18° høres ikkje ut som for kaldt.

Gjest Julia1984
Skrevet

Min sier ikke ifra, nemlig. Har kjent at hun har vært kald, hun viser ingen tegn, må liksom kjenne på bena og armene. Hun bryr seg ikke :s

Men da er hun ikke plagsom kald at hun fryser heller tenker jeg

Skrevet

min jente gjør det.Hvor varmt tror du disse små må ha det før de får lov til å kle av seg??La de nå få kjenne på sol og varme de også,og slutt å kle de i så mye klær!Anonymous poster hash: fcef9...da1

snakk om å forhåndsdømme gitt...Anonymous poster hash: 0268e...9b1

Les ditt eget innlegg så forstår du sikkert hvorfor... Anonymous poster hash: fcef9...da1
Du påstår at det å ha på ungen sparkedrakt i bomull og en tynn bomullsjakke utenpå er å overdrive og omtrent gi ungen heteslag? Åjøss, du! Ta deg en bolle... Ingenting i mitt Hi sa noe om hva jeg kler på ungen ved 18 grader. Jeg spurte kun om det går at de er tilnærmet nakne i den temperaturen, om flesteparten av barna takler det helt fint. Min soer nemlig ikke ifra.

Skrevet

Om ikkje du sjølv frys gjer nok ikkje ungen det heller. Men om ungen sit i vogn og du er i aktivitet (går) kan du bli lurt. Ta med jakke og vurder etterkvart.

Men 18° høres ikkje ut som for kaldt.

Skal være i selskap utendørs :) har et antrekk klart - siden det var meldt knallvær, men nå har de endret meldinga.. Får ha en pen jakke og strømpis i bakhånd. :)

Min sier ikke ifra, nemlig. Har kjent at hun har vært kald, hun viser ingen tegn, må liksom kjenne på bena og armene. Hun bryr seg ikke :sAnonymous poster hash: 0268e...9b1

Men da er hun ikke plagsom kald at hun fryser heller tenker jeg

Nei, det kan hende. Men hun har vært ganske kald, sånn at jeg har gått og kledd mer på henne. Og hun har bare virket fornøyd? Må lære henne å si ifra :P

Skrevet

min jente gjør det.Hvor varmt tror du disse små må ha det før de får lov til å kle av seg??La de nå få kjenne på sol og varme de også,og slutt å kle de i så mye klær!Anonymous poster hash: fcef9...da1

snakk om å forhåndsdømme gitt...Anonymous poster hash: 0268e...9b1
Les ditt eget innlegg så forstår du sikkert hvorfor... Anonymous poster hash: fcef9...da1
Du påstår at det å ha på ungen sparkedrakt i bomull og en tynn bomullsjakke utenpå er å overdrive og omtrent gi ungen heteslag? Åjøss, du! Ta deg en bolle... Ingenting i mitt Hi sa noe om hva jeg kler på ungen ved 18 grader. Jeg spurte kun om det går at de er tilnærmet nakne i den temperaturen, om flesteparten av barna takler det helt fint. Min soer nemlig ikke ifra.

Jeg påstår ingenting. At du har på ungen din,som er 1 år,sparkedrakt (!) og jakke når det er 18 grader er vel strengt tatt ditt problem. Du spør om 18 grader er varmt nok til å gå i shorts og t-shirt.Det er det jeg svarer på. Om ikke 18 grader er varmt,så vet ikke jeg. Hva har du på deg selv da når det er varmt? Heldress og jakke?

Min jente sier heller ikke ifra om hun er kald eller varm,jeg som mor tar den avgjørelsen for henne når jeg ser på gradestokken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...