Gå til innhold

Søker nye forumvenner som kan skravle litt ekstra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!  

Som førstegangsfødende så trenger jeg en del tips og  erfaringer fra andre både ang baby , utstyr og alt rundt . 

Dette forumet er jo kjempe bra, men savner å ha noen man kan prate litt ekstra med , som kan bli en slags "forumvenn".

Er ei jente på 24 som bor på sørlandet, kommer fra østlandet.  Her bor jeg med min samboer på 25 i vår enebolig, vi har vært sammen i over 8 år , å har det veldig bra  :)   Nå venter vi endelig vår første baby etter flere års prøving , det ble til slutt prøverørs med 100 % klaff på første forsøk. Vi er så utrolig glade !!  

Midt oppi gleden , så mistet jeg min far og min farmor med bare en mnds forskjell, så livet har vært tungt . 

Jeg ble også lagt inn på sykehus for det de trodde ført var gallestein, men de fant ingenting.

Nå tror de det er blodpropp, men vil ikke ta røntgen pga babyen . Det er heldigvis lettere å puste nå , men har vondt i lunge og skulder enda. 

Så lenge det ikke blir verre , så er jeg ferdig med sykehus for denne gang. Jeg har jo både sykehus og sprøyteskrekk ! (huff, hehe)   

Eller er jeg ei blid , glad og utadvent jente som er veldig glad i livet og de menneskene jeg har i det.  

Jeg er glad i dyr og er veldig opptatt av å være dyrevennlig :) 

Skrik ut , skriv her eller privat melding, legg meg til som venn. 

Jeg er både skriveklar og skravlesjuk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...