Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Kroppen min bare skriker det hver eneste kveld! Mannen forventer sex... Det er lenge siden sist.. Men jeg er så trøtt, sliten og verker i hele kroppen (dette er hver kveld/dag) Har jobb, 3 små barn og gjør mesteparten i huset. Men han forstår ikke! Han blir bare surere og surere! Han kommer med argumenter som at han klarer fint å ha sex selv om han er sliten og har smerter. Men det gjør ikke jeg! Jeg har ikke lyst, jeg klarer ikke! Jeg kommer til å ligge der og vente på at det skal gå over, og det ødelegger alt! Hva skal jeg gjøre da? Vurderer å bli singel bare for å slippe å grue meg til hver eneste kveld Men kan jo ikke det, elsker han jo og vi har tre barn sammen... Anonymous poster hash: 2182b...fd2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Huff, ond sirkel det der. Dere må egentlig bare prate sammen og finne en løsning. Kanskje kan det hjelpe at han gjør litt ekstra husarbeid, at du får et par fridager der du kan hente inn litt energi? Anonymous poster hash: b1272...192
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Begynn så smått med litt annen type nærkontakt. Ligg inntil hverandre, stryk på hverandre ( med avtale om at det ikke er noe mer enn det ) gi hverandre en god masasje etc etc.. Etterhvert vil du se at lysten vil komme tilbake Anonymous poster hash: a58c5...594
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Har prøvd det, og det ender alltid med at jeg sovner og han blir enda mer kåt og sur...:/ Kan ikke gi han en klem uten at han tror det blir noe på han. Mister lysta enda mer pga det.. Anonymous poster hash: 2182b...fd2
fine-phine Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Jeg kan selv ha det slik i perioder og jeg har ingen barn, lite jobb og vi gjør like mye i huset. Det som er interessant er at i de periodene jeg ikke vil har vi nesten ikke sex, men hvis jeg gjør det en eller to ganger likevel så begynner jeg å ha lyst på det oftere. Poenget mitt er at i tillegg til erfaring har jeg også lest at jo oftere man har sex, jo større blir sexlysten. Kanskje du skal prøve å ofre en kveld eller to og/eller gjøre som det står over; prøve massasje og annen kroppskontakt Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Har jo hatt sex mange ganger uten at jeg vil, men drt er helt grusomt! Prøver virkelig å nyte det, men lysten kommer ikke og jeg håper bare det skal gå fort over...:/ Anonymous poster hash: 2182b...fd2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Men hvis dere avtaler at det ikke blir no mer på han på forhånd?? Høres ut som dere trenger å kommunisere litt om dette. Du skal ikke måtte føle det slik ovenfor mannen din Og han blir jo helt sikkert såret og føler det som et nederlag å bli avvist gang på gang... Det er jo fælt det også.. Anonymous poster hash: a58c5...594
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Men hvis dere avtaler at det ikke blir no mer på han på forhånd?? Høres ut som dere trenger å kommunisere litt om dette. Du skal ikke måtte føle det slik ovenfor mannen din Og han blir jo helt sikkert såret og føler det som et nederlag å bli avvist gang på gang... Det er jo fælt det også.. Anonymous poster hash: a58c5...594 Ender alltid med krangel, for han klarer seg ikke uten i det hele tatt! Anonymous poster hash: 2182b...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå