Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Ja jeg har en flau hemmelighet, noe jeg skammer meg over. Jeg er en kvinne på 30 med mann, barn, hus og god utdanning og jobb. Avhengigheten min ødelegger forholdet, gjør at jeg er på nippet til å bli utro, blir aldri tilfreds og jeg har slitt ut min mann. Han syns det var kult de første årene men jeg blir avvist 90-95% av tiden. Jeg er en kvinne, jeg er sex avhengig, altså nynfoman. Jeg må ha sex/orgasme min 6-8 ganger pr døgn. Sliter ut alt av sex leketøy og går rundt og er konstant kåt. Mannen orker ikke å ha så mye sex, jeg blir sur når han avviser meg. Finnes det andre damer her som ogsåner nyfomane / sex avhengig? B.R Anonymous poster hash: 97e07...d8d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Søk hjelp. Anonymous poster hash: fcf17...319
lykkeliiten Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Har du prøvd å få hjelp hos de som er spesielister innenfor dette. Sexologer og slikt. Håper det går i orden å at dere holder sammen
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Jada men det finnes ingen kur eller hjelp. Jeg faller under nynfomani. Snakket med fastlegen, 3 psykologer, 2 psykiatere og 1 sexolog. Er vist ikke så vanlig at kvinner er nynfomane, eller de avslører det sjeldent så det finnes lite hjelp. Alt av hormoner er sjekket og alle verdier er ok. Jeg er konstant kåt og det er plagsomt. Burde vært enten singel eller i et åpent forhold men ikke enkelt det heller. Diger mannen min men han blir lei av maset. Vet ikke hvordan jeg skal spørre han om å ha et åpent forhold, prøvd å få han inn på tanken om swingers. Er et problem i hverdagen :-( B.R Anonymous poster hash: 97e07...d8d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Du må jo bare klare deg selv da, ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 639a9...5ce
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Trodde det fantes ordentlig mennesker her, men i steden møter jeg de samme type mennesker som de i helsevesenet. Å bli latterliggjort og ikke tatt seriøst. Takk skal dere ha. B.R Anonymous poster hash: 97e07...d8d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Det skal være mulig å behandle nymfomani med hormoner. Anonymous poster hash: cc823...8bd
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Mannen min var sexavhengig og har blitt helt frisk med terapi. Virker som at problemet ditt er lity annerledes da... Anonymous poster hash: aabb3...23e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Jeg er sex avhengig fordi jeg er nymfoman, og det er ikke nok kunnskap om det og kvinner slik som det er med menn. Hva slags hjelp fikk mannen din? B.R Anonymous poster hash: 97e07...d8d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Prøv å gå lengre å lengre mellom hver sex og orgasme. Hvor lengre tid det går i mellom hver gang så mister du mer og mer lyst. Blir som om du begynner å spise godteri fast hver kveld til slutt så melder kroppen i fra at du har lyst på noe godt rundt den samme tiden. Høres sikkert teit ut. Men hjalp for meg. Kroppen forbinder det med noe godt/nytelse. Å er keen på det samme.blir en vane. Du må bare avvenne kroppen det rett å slett Anonymous poster hash: 0efb5...6d7
Berta_78 Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Hva er greia med B.R.? Det høres forferdelig ut. Ganske tidkrevende å skulle komme 6-8 gangerci døgnet? Har du søkt på amerikanske helsenettsteder og behandlingsmetoder? Vil anta de har mye mer både forskning og erfaring i statene.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Jorda har prøvd å gå noen uker uten sex/orgasme men hjelper ikke. Har prøvd medisiner som skulle dempe lysten men det hjalp ikke. Kan våkne opp av å ha kommet pga en drøm uten å ha tatt på meg selv. Ja selvsagt er det slitsomt, hemmer meg i hverdagen. Kjemper mot lysten hele tiden. Itillegg orker ikke mannen så mye sex og jeg blir frustrert, så blir en dårlig ring. Ja har sjekket utlandske sider men det er ikke så godt forsket på og ikke alt jeg tørr å prøve. Anonymous poster hash: 97e07...d8d
Isola&Lille+julegave Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 P piller mister mange sexlysten av. Prøvd alle?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 P piller mister mange sexlysten av. Prøvd alle? Har prøvd mange p preparater, piller, sprøyter, stav og plaster. Hjelper ikke Anonymous poster hash: 97e07...d8d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Prøv zoloft. Anonymous poster hash: 48d98...7f3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Oi! Slik er jeg også! Mannen min bare ler heldigvis, og holder tempo oppe så godt han kan, så her har det ikke blutt noe problem ut av det :-) Anonymous poster hash: a76de...4ba
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Hei B.R Forstår at dette er vanskelig for deg (og for dere). Jeg jobber selv i helsevesnet og holder for tiden på med videreutdanning i sexologi. Det er trist å se hvor lite fokus det er på generell seksuell helse i Norge og på hvor tabubelagt det fremdeles er å snakke med pasienter og finne løsninger. Det er spesielt trist å høre at du ikke har fått hjelp :-( Siden jeg fremdeles kun er student vil jeg være forsiktig med å veilede deg, men hva med å kontakte Elsa Almås og be om råd? Hun er en av de dyktigste jeg vet om og har helt sikkert noen gode råd å gi deg!!! Lykke til!!! God klem :-) Anonymous poster hash: 9bffb...e5b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Synes jeg har sett den skrivestilen før noen ganger Anonymous poster hash: e6530...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå