Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Enkelte har jeg ikke snakket med eller sett på 8 år... Ikke vits i å være "venner" med de man ikke omgås eller?... Som aldri kommenterer noe eller tar noe kontakt på noen måte. Selv ikke på bursdagen din. Anonymous poster hash: 3e842...af8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Enkelte har jeg ikke snakket med eller sett på 8 år... Ikke vits i å være "venner" med de man ikke omgås eller?... Som aldri kommenterer noe eller tar noe kontakt på noen måte. Selv ikke på bursdagen din. Anonymous poster hash: 3e842...af8 Jeg har venner som jeg har kontakt med i hverdagen. Og så har resten havnet i gruppen bekjente Alt sol jeg legger ut Sees av venner unntatt bekjente. Om jeg ikke fysisk endrer på personvern på akkurat det innlegget. Anonymous poster hash: b6d8a...af7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Åja, hvordan lager man slike grupper? Tenkte også på hvordan dere sorterer ut hvem dere skal slette som venner på facebook? Jeg har flere venner enn jeg har behov for, 20% av dem kommenterer eller liker boider/innlegg jeg legger ut. Hva er vitsen hvis man ikke skal ha noe kontakt ? Men samtidig virker det frekt å slette dem? Anonymous poster hash: b9a9e...f46
Gjest Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Nå har jeg ikke noen perifere venner på facebook lengre, etter at jeg tok en opprydning i fjor sommer. Og slipper da å dele vennene inn i kategorier Slett heller de du ikke har noe kontakt med,
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Ja, fikk slettet 120 stk nå !!! Egentlig veldig deilig, samme følelsen som når man har skrubbet badet Deilig..... Anonymous poster hash: b9a9e...f46
FrkKværner Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har slettet alt av folk jeg ikke kan slå ann en prat med. Gidder ikke ha f.eks gamle klassekamerater som går forbi meg på butikken uten engang å hilse, men som legger meg til på face. Ser ikke poenget. Før likte jeg å ha flest mulig folk på vennelisten min, nå har jeg bare venner/nære bekjente. Det passer meg best hvertfall:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har slettet alt av folk jeg ikke kan slå ann en prat med. Gidder ikke ha f.eks gamle klassekamerater som går forbi meg på butikken uten engang å hilse, men som legger meg til på face. Ser ikke poenget. Før likte jeg å ha flest mulig folk på vennelisten min, nå har jeg bare venner/nære bekjente. Det passer meg best hvertfall:-)Nettopp! Har bare igjen de jeg slår av en prat med det føles mest naturlig. Ikke Svante fra trinnet over deg på ungdomsskolen, han som går rett forbi deg når du ser ham i byen Har ikke ryddet i lista på sikkert 4-5 år, så var endel å "ruske opp i". Føles bra! Anonymous poster hash: b9a9e...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå