Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Vaniljekrem/vaniljesaus Iskrem Bearnaise/Hollandaise Spaghetti Carbonara Eller fryse ned ... Anonymous poster hash: e5735...90f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Lag hjemmelaget iskrem :-) Anonymous poster hash: d7cd5...104
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Bearnaisesaus, vaniljesaus, carbonara.. Anonymous poster hash: d13ad...aa7
@nonym Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2014 Kan de fryses altså? Hva fryses de i da? En boks bare?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Kan de fryses altså? Hva fryses de i da? En boks bare? Visp sammen og ha i en boks eller pose, lurt å skrive på hvor mange det er. Kan være lurt å bare ta to-tre av gangen i hver boks, så tar du opp så mange du trenger. De får litt annerledes konsistens, men kan fint brukes til matlaging. Anonymous poster hash: e5735...90f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Kok en god vaniljekrem og frys den ned til en gang du skal bake feks skoleboller, hvetestang eller noe annet godt:) Lurt å ha slikt på lur til en gang man ikke tar seg tid til å lage det fra bunnen av og kanskje heller ville tydd til ferdigkjøpt;) Anonymous poster hash: 1edfa...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå