Gå til innhold

Masse eggeplommer til overs!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaniljekrem/vaniljesaus

Iskrem

Bearnaise/Hollandaise

Spaghetti Carbonara

 

Eller fryse ned ...

 

Anonymous poster hash: e5735...90f

Skrevet

Lag hjemmelaget iskrem :-)

 

Anonymous poster hash: d7cd5...104

Skrevet

Bearnaisesaus, vaniljesaus, carbonara..



Anonymous poster hash: d13ad...aa7
Skrevet

Kan de fryses altså? Hva fryses de i da? En boks bare?

Skrevet

Kan de fryses altså? Hva fryses de i da? En boks bare?

Visp sammen og ha i en boks eller pose, lurt å skrive på hvor mange det er. Kan være lurt å bare ta to-tre av gangen i hver boks, så tar du opp så mange du trenger. De får litt annerledes konsistens, men kan fint brukes til matlaging.

 

Anonymous poster hash: e5735...90f

Skrevet

Sjokoladekake med suksesskakekrem på, kjempegodt :)

Skrevet

Kok en god vaniljekrem og frys den ned til en gang du skal bake feks skoleboller, hvetestang eller noe annet godt:) Lurt å ha slikt på lur til en gang man ikke tar seg tid til å lage det fra bunnen av og kanskje heller ville tydd til ferdigkjøpt;)

 

Anonymous poster hash: 1edfa...9bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...