Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Situasjonen er slik at eldstmann her i hus er mitt stebarn, men barnet har bodd fast hos oss i ett år no,der barnet har gått hjemme med meg hele dagen pga mangel på bhg, Eg har og en baby i hus, så har da to stk hjemme hver dag hele dagen, Og eg begynner å bli bra sliten.. Er d frekt av meg å spørre om Mormoren til barnet hadde hatt lyst å ha barnebarnet i en liten uke ? Uten nødvendigvis å si at eg trenger litt fri? Eventuelt hvordan ville dere ordlagt dere? De er litt sånn dømmende og kan fort utale seg negativt om meg hvis eg sier at eg føler eg trenger litt fri.. Mormoren er hjemmeværende, men frisk og rask.. Anonymous poster hash: 19910...718
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Hadde glatt spurt mormoren til barnet om litt avlastning. Må jo være lov og bli sliten. Anonymous poster hash: 6ffb0...da7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 La faren til ungen spørre moren sin selv. Selvfølgelig er det ikke frekt å tilby besteforeldre å være sammen med barnebarnet sitt. Anonymous poster hash: d188f...363
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Haha. Mormor er strengt tatt mor til mammaen.. Men siden barnet bor hos dere er vel ikke mammaen i stand til å ta vare på han? Be nå pappaen om å ordne opp med mormor. Du kan jo ikke forventes å ta alt ansvar for stesønnen din. Flott å høre at du bryr deg om han😊 Anonymous poster hash: baffe...38f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 La faren til ungen spørre moren sin selv. Selvfølgelig er det ikke frekt å tilby besteforeldre å være sammen med barnebarnet sitt. Anonymous poster hash: d188f...363 Det er Mormoren til barnet, og ikkje Farmoren d er snakk om.. De bor litt langt vekke, så hvis hun eventuelt sier ja så innebærer d litt kjøring, eller eventuelt en båttur.. Anonymous poster hash: 2d1f2...9dc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Haha. Mormor er strengt tatt mor til mammaen.. Men siden barnet bor hos dere er vel ikke mammaen i stand til å ta vare på han? Be nå pappaen om å ordne opp med mormor. Du kan jo ikke forventes å ta alt ansvar for stesønnen din. Flott å høre at du bryr deg om han Anonymous poster hash: baffe...38f Joda mor er i stand til d, men sånn som situasjonen er nå så har hun ikkje muligheten før barnet får bhg plass, Er en lang historie bak d hele.. Nei d forventes vel ikkje egentlig heller , men eg e bare redd for at hvis eg sier at eg trenger fri så blir d tolket på feil måte.. Men hvis eg kanksje foreslår for Mormor at barnet kanskje hadde en liten uke der no siden d er no sommer osv, og barnet selv har jo ytret ønske om å få være hos mommor.. Hvordan ville du ordlagt deg? Anonymous poster hash: 2d1f2...9dc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Ville ha ringt og sagt at barnet savner mormor fælt nå og nå som det er sommer og alt lurte du bare på om hun hadde lyst på besøk av .... noen dager evt en uke. Anonymous poster hash: 6ffb0...da7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Hvor gammel er barnet? Jeg ville ringt til mormor og sagt at barnet savner mormor og snakker ofte om henne. Derfor lurte du på om det var mulig å overraske barnet med en liten ferie til mormor. Det har blitt litt kjedelig for barnet hjemme med baby og du ser at det hadde vært kjekt at barnet får full oppmerksomhet hos mormor noen dager! :-) Evt flette inn at du har endel ting å ordne nå før sommeren, kleskjøp til både deg og barna, husvask, hagearbeid, legetime, helsestasjon for baby osv og du tror barnet kommer til å synes det er kjedelig. La mormor velge dager? Anonymous poster hash: bb82f...cbd
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Hvor gammel er barnet? Jeg ville ringt til mormor og sagt at barnet savner mormor og snakker ofte om henne. Derfor lurte du på om det var mulig å overraske barnet med en liten ferie til mormor. Det har blitt litt kjedelig for barnet hjemme med baby og du ser at det hadde vært kjekt at barnet får full oppmerksomhet hos mormor noen dager! :-) Evt flette inn at du har endel ting å ordne nå før sommeren, kleskjøp til både deg og barna, husvask, hagearbeid, legetime, helsestasjon for baby osv og du tror barnet kommer til å synes det er kjedelig. La mormor velge dager? Anonymous poster hash: bb82f...cbd Barnet er 4år.. D var ingen dum ide Er jo forsåvidt sannheten og, alt du sier her så d ville ikkje bare vært bare en unnskylding heller. Barnet er jo tross alt hennes eneste barnebarn, så d burde jo egentlig ikkje være noe prøblem å spørre, men hun har heller ikkje spurt en eneste gang på d året barnet har bodd fast hos oss om å få ha barnet hos seg, kanskje hun føler hun ikkje kan ikkje vet eg.. Anonymous poster hash: 2d1f2...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå