Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 hvor langt var dere på vei når dere fant det ut? Ble graviditetstesten positiv? Hvilke symptomer?Blir veldig glad for alle svar! Anonymous poster hash: b7411...ab3
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Pos test. Ca 6 uker på vei. Fikk skikkelige smerter på ene siden. Kjente noe som brast. Ble så bedre. Trodde det bare var spontan abort så dro til syden ( så ung og dum går det an å bli😁). Blødde ikke noe særlig vaginalt, bare noen dråper. Ble dårligere og dårligere. Oppsøkte helsevesenet der men fikk ikke særlig hjelp. Dro rett til sykehuset når jeg kom hjem. Hb på 6,5 og ganske sjaber. Ble operert med en gang. Ene eggstokken helt vrengt og ødelagt. Lå innlagt 1 uke. Har fått 3 barn etterpå😃. Tok over 1 år før hb og jernlagre var bortimot normale. Anonymous poster hash: 7f0bf...93d
MrsMilla Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Positiv test som vanlig. Var i litt bedre form enn vanlig. Oppdaget det tilfeldigvis da jeg var med gutten min på legevakten. Var der med syk baby, men hadde vondt i siden, og spurte legen tilfeldigvis hva det kunne være siden det var så vondt. De sjekket det ut, og få timer etterpå var jeg innlagt med svangerskap i egglederen..... Fram og tilbake om jeg skulle opereres, eller vente og se om det fikset seg selv, da det er farlig om det utvikler seg der - heldigvis så aborterte jeg normalt på sykehuset etter et par døgn, men var halvveis ned i narkose to ganger faktisk.... Dette var i uke 6-7 skulle jeg mene uten at jeg husker helt eksakt.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Fikk positiv test på dag 24 i syklusen. Skjønte at noe var feil ganske tidlig. Ble sendt på sykehus dag 33 og operert dag 34. Måtte fjerne en eggleder. Anonymous poster hash: 0e12c...6f5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Jeg ble operert i november. Fikk ikke positiv test, men ble helt øm i magen under navelen, var vondt å gå og reise meg opp, men når jeg satt merket jeg ingenting- Gikk til lege og tok blodprøver og urinprøve og fant ut at jeg var gravid. Siden jeg hadde vondt sendte hun meg på kontroll på sjukehuset. Fikk ul der og fant mye blod i buken, og noe på egglederen og havnet rett på operasjonsbordet. Fjernet venstre eggleder. Ble gravid igjen i mars Spurde adri på hvor langt jeg var på vei, ville ikke vite. Men tror selv jeg var rundt 4-5 uker. Anonymous poster hash: 1331a...a8b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Ble operert da jeg var i uke 8, februar i år. Fikk positiv test 1-2 dager etter IKM, hadde så og si null symptomer på graviditet (ikke ømme bryster, ikke kvalm, ikke svimmel osv). Hadde heller ingen smerter, men var overbevist om at noe var galt så jeg gikk til fastlegen og sa at jeg SKAL på UL. På UL oppdaget de et levende foster i egglederen og det bars rett på operasjonssalen. Våknet med en eggleder mindre og tre sting på magen + et i navlen. Ble gravid igjen i april, men mistet (SA) for 1 mnd siden Anonymous poster hash: 5142e...89c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå