Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Er oppdaget mygl 3 plasser i leiligheten min på 50 kvadratmeter. Leiligheten ble nyoppusset i mai i fjor og jeg har bare bodd her ett år. Er dette noe som er enkelt å fikse eller må jeg mest sannsynlig flytte? Anonymous poster hash: a9a2d...b76
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Er oppdaget mygl 3 plasser i leiligheten min på 50 kvadratmeter. Leiligheten ble nyoppusset i mai i fjor og jeg har bare bodd her ett år. Er dette noe som er enkelt å fikse eller må jeg mest sannsynlig flytte? Anonymous poster hash: a9a2d...b76 Hva er mygl? Anonymous poster hash: 0b6d6...0ab
ærlig talt Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Er oppdaget mygl 3 plasser i leiligheten min på 50 kvadratmeter. Leiligheten ble nyoppusset i mai i fjor og jeg har bare bodd her ett år. Er dette noe som er enkelt å fikse eller må jeg mest sannsynlig flytte? Anonymous poster hash: a9a2d...b76 Hva er mygl? Anonymous poster hash: 0b6d6...0ab Tipper Hi er fra vestlandet. Mygl betyr mugg
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 MYGL?? HVA FADER Anonymous poster hash: 1e398...ab2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Er oppdaget mygl 3 plasser i leiligheten min på 50 kvadratmeter. Leiligheten ble nyoppusset i mai i fjor og jeg har bare bodd her ett år. Er dette noe som er enkelt å fikse eller må jeg mest sannsynlig flytte? Anonymous poster hash: a9a2d...b76 Hva er mygl? Anonymous poster hash: 0b6d6...0ab Tipper Hi er fra vestlandet. Mygl betyr mugg Aha. Jeg er fra Vestlandet selv, og jeg sier ikke mygl. Men til hi, jeg har dessverre ingen råd. Lykke til. Anonymous poster hash: 0b6d6...0ab
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Kjøp en defukter, ta kontakt med styret i sameiet / borettslaget sporenstreks! Det at det er mugg på vegger kan bety to ting: 1. det er dårlig ventilasjon i leiligheten 2. det er vannskade i veggene Muggsopp er avhengig av fukt for å vokse så defukteren løser problemet greit om det er dårlig ventilasjon. Hilsen Biolog Anonymous poster hash: 632ba...5fd
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Vaske det bort, lufte mye, evnt bruke luftavfukter. Ikke tørke tøy inne. Håpe det ikke kommer tilbake:-) Anonymous poster hash: 8d263...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå