Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Er så i tvil hva jeg skal gjøre... Har en flott simo duo, men får under to år mellom barna og begge blir høstbarn. Eldste er for liten til å ikke ha vogn pluss at h*n har lett for å stikke av eller nekter å gå med oss. Pluss at vinteren kommer ikke lenge etter fødsel. Ståbrett er derfor uaktuelt og noe annet går ikke med simo. Jeg har tittet på mye forskjellig, men vil helst ha den robuste simoen, men har funnet ut at hvis jeg må ha ny vogn at jeg kan godta TFK. Men så er det det da... Twist med buddyseat og multi-x bag eller twinner? Må få ha voksipose oppi til eldste og en pose oppi bagen til minste. Så er det det at jeg bor i annen etasje uten heis og trappa er kronglete. Hvordan er det å slå sammen, bære ned og slå opp igjen disse vognene raskt? Det er ikke tak ute ved trappa, så må gå raskt slik at jeg får på trekk fort om det snør/regner. Anonymous poster hash: d31d5...fbc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Du vil ha babyjogger city elite, ikke tfk. Lover. vi bor i tredje uten heis, har hatt begge deler. Ingen fordeler ved tfken. Anonymous poster hash: 090e8...77b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 jeg skal selge min Tfk. Barna vil ikke sitte i vogen lenger. TFK tvnner twist. som ny er den , regntrekk og myggnetting medfølger Anonymous poster hash: e54ca...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå