Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Hva slags krydder kan jeg bruke i kylling og ris? Noe babyvennlig Anonymous poster hash: e5456...8ce
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Alt utenom salt. Anonymous poster hash: 3c7c1...4d8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Tenker mer på hva som passer til? Anonymous poster hash: e5456...8ce
Superdolly Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Babyvennlig er vel å krydre minst mulig? Sånn ellers liker jeg tandoorikrydder eller karri til kylling, men tror ikke det er babyvennlig akkurat...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Babyvennlig er vel å krydre minst mulig? Sånn ellers liker jeg tandoorikrydder eller karri til kylling, men tror ikke det er babyvennlig akkurat... Begge deler er blandingskrydder som inneholder litt av hvert.. Rene krydder går bra, jeg bruker pepper, basilikum, paprikakrydder osv.. Anonymous poster hash: 3c7c1...4d8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Er basilikum godt til kylling altså? Hr det.. Har vel: Bsilikum Estragon Pizzakrydder Pepper Oregano Tandoori masala (men det er vel salt) Og hvitløksfedd Anonymous poster hash: e5456...8ce
Modesty Blaise. Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Her er det en slager med gryte som inneholder kylling, ris, kokkosmelk, ingefær, chilli, lime og hvitløk. Også har jeg oppi litt grønnsaker, f.eks brokkoli og blomkål. Og ja, det er til babyen, men jeg kan godt spise den jeg også Endret 5. juni 2014 av Modesty Blaise.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Som sagt, ikke bruk blandingskrydder, de er tilsatt salt med mindre noe annet står bak. Estragon og oregano kan du fint bruke, samme med hvitløk. Ingefær er også godt. Anonymous poster hash: 3c7c1...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå