Gå til innhold

London med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med å dra til London med baby på ca. 7-8 mnd?

Har et par tenåringsjenter som har så lyst til å dra dit, men må ha med babyen også, og er redd det blir mye styr med det, mye folk, trange steder etc. Har aldri vært der selv før, så vil gjerne høre fra noen som har prøvd det :)

Ser for meg det er en annerledes ferie enn å dra til syden med baby f.eks., det innbiller jeg meg hadde vært bedre. Men har nå lyst til å gjøre det jentene vil også.

Hotelltips mottas også med takk!

Anonymous poster hash: e3ff0...141
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller baby på 7 måneder enn 1,5 åring for å si det sånn..

en baby på 7 måneder er vel stort sett fornøyd med å sitte/ligge i vogna.. null problem å være i London da!

Anonymous poster hash: 491b1...e56
Skrevet

Yes - vi har bodd her i noen uker i pappaperm/ferie. Bor privat så jeg har dessverre ingen hotelltips men tror jeg ville forsøkt å leie noe med kjøkken for å kunne varme opp grøt etc. Vi stortrives! Men, byen er enorm og det er lange avstander, voldsom trafikk, og fullt i kollektivtrafikken så det er ikke direkte avslappende;) Vogn anbefales ikke, bruk bæresele. Folk her er utrolig hjelpsomme og hyggelige. Det er mange fantastisk fine parker og lekeplasser så det er enkelt å ta pauser for å leke, krabbe og koble ut fra bylarmen. Anbefaler å spise i Chinatown town, der hadde vi nærmest barnevakt, de elsket babyen/r:) Kjøp en god guidebok (vi har hatt stort utbytte av Gyldendals Familieguiden!) og planlegg godt ift soving/spising/pauser. Vet ikke om du ammer men det virker som at det ikke er så veldig vanlig å amme offentlig, jeg har likevel stort sett uten problemer klart å finne et diskré sted å amme på. Vi har to barn til og de elsker byen, har opplevd masse! Skal skrive mer hvis jeg kommer på flere essensielle tips:) God tur!!

Anonymous poster hash: 03c80...055

Skrevet

Takk for svar :) må tenke litt til, har en aktiv baby som ikke vil sitte rolig i vogna særlig lenge.

Anonymous poster hash: e3ff0...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...