Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Hadde en medisinsk abort i uke 15 pga missdannelser hos foster. Dette er nå snart 6 uker siden å jeg har brun utflod og blodspor i utfloden hver dag, ingen smerter. Er dette normalt? På brevet fra sykehuset står det blødning, sparsom blødning i 2-4 uker... Skal til kontroll om en uke, men lenge å vente og ikke minst bekymre seg. Vil jo alt skal komme på plass fort sånn at jeg kan prøve å bli gravid igjen. Blir utrolig glad for svar:) Anonymous poster hash: 29174...416
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Hadde en medisinsk abort i uke 15 pga missdannelser hos foster. Dette er nå snart 6 uker siden å jeg har brun utflod og blodspor i utfloden hver dag, ingen smerter. Er dette normalt? På brevet fra sykehuset står det blødning, sparsom blødning i 2-4 uker... Skal til kontroll om en uke, men lenge å vente og ikke minst bekymre seg. Vil jo alt skal komme på plass fort sånn at jeg kan prøve å bli gravid igjen. Blir utrolig glad for svar:) Anonymous poster hash: 29174...416 Går det over 4 uker, så skal man kontakte sykehuset, så gjør heller det du, og få hjelp Ikke at det ER feil et sted, men det kan være det, for noen så kan kroppen reagere med brun utflod lenge etter blødningene skulle ha stoppet. Anonymous poster hash: 0d469...8ed
Heltefrøken Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Jeg blødde i 6 uker av og på etter utskrapning pga ma i uke 13! Var ikke noe galt , tok bare tid !
chriss04 Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tok også en med. abort for seks uker siden. Jeg sluttet å blø etter to uker, men de siste dagene har jeg kjent smerter på siden av magen og livmoren føles større. Begynner å bli redd for at fosteret ikke har kommet ut.. Men nå er vel jeg litt overhysterisk også
Daquiry Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Jeg blødde av og på i 3 mnd, det var rester av hinnen igjen, så jeg måtte til utskraping. Men jeg blødde friskt blod, masse! Jeg hadde sett det ann et par uker til, og tatt kontakt med legen hvis det ikke gav seg.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Nå er det to måneder siden jeg hadde medisinsk, jeg blør og har brun utflod om hverandre. Ingen smerter da. vul tro det er ufarlig.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Nå er det to måneder siden jeg hadde medisinsk, jeg blør og har brun utflod om hverandre. Ingen smerter da. vul tro det er ufarlig. Da satser jeg på at det er normalt... Takk for alle svar❤️ Anonymous poster hash: 29174...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå