Gå til innhold

Grille spekeskinke..?? :-P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så den rema100 reklamen med ei som grilla en hel mozarella med parmaskinke rundt.

 

Jeg kjøpte feil og klarte å kjøpe spekeskinke istedenfor parma, haha :)

 

Noen som har prøvd spekeskinke på grillen?

 

Anonymous poster hash: f60e9...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema 1000 mente jeg

 

Anonymous poster hash: f60e9...a57

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Går jo ann å steke, så det vil jeg nesten tro?

Skrevet

Har prøvd det rundt asparges, og det går helt fint. Brukte aluminimumsfolie med litt olje oppå grillristen for at det ikke skulle henge seg sånn fast.



Anonymous poster hash: 3a8dd...527
Skrevet

Så bra, da sparer jeg den til i grillen istedenfor brødskiva! ;-)

 

Anonymous poster hash: f60e9...a57

Skrevet

Jada,det kan du, men det blir FRYKTELIG SALT. Bare så du er advart.

 

Anonymous poster hash: 7a1e6...f2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...