Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Jeg så den rema100 reklamen med ei som grilla en hel mozarella med parmaskinke rundt. Jeg kjøpte feil og klarte å kjøpe spekeskinke istedenfor parma, haha Noen som har prøvd spekeskinke på grillen? Anonymous poster hash: f60e9...a57
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Rema 1000 mente jeg Anonymous poster hash: f60e9...a57
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Går jo ann å steke, så det vil jeg nesten tro?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Har prøvd det rundt asparges, og det går helt fint. Brukte aluminimumsfolie med litt olje oppå grillristen for at det ikke skulle henge seg sånn fast. Anonymous poster hash: 3a8dd...527
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Så bra, da sparer jeg den til i grillen istedenfor brødskiva! ;-) Anonymous poster hash: f60e9...a57
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Jada,det kan du, men det blir FRYKTELIG SALT. Bare så du er advart. Anonymous poster hash: 7a1e6...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå