Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har en fantastisk skinny-jeans, den sitter som et skudd over rumpe og lår. Men i livet er den litt trang. Jeg er slank og fin og buksa sitter flott når jeg står. Men om jeg skal sitte med den buksa på blir det bulker og ubehag. Hva skjer om jeg klipper over linningen på innsiden av buksa....? Vil det gi meg det lille ekstra rommet jeg trenger, eller vil buksa bli ødelagt? Noen som har kunnskap eller erfaring, eller andre tips? (slanking utgår, jeg er fin som jeg er Anonymous poster hash: 95d5c...eb5
Nettisen:) Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Har du prøvd å ha buksen åpen og feste knappen i knapphullet med en hårstrikk? Det funker når magen min er litt stor:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tror ikke det er løsningen, da må jeg jo ha noe langt hengende over meg hele tiden. Men takk for forslaget! Anonymous poster hash: 95d5c...eb5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Kan du flytte knappen litt lenger ut på kanten ? Ville ikke klippet i linningen.. Anonymous poster hash: 568e5...fdb
Himmel og hav Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Om du klipper linningen på innsiden, så vil ikke det hjelpe noe. Linningen er like stram på utsiden. Kanskje du kan klippe et hakk i linningen, f.eks midt bak og enten sy i en kile fra en gammel buske, eller rett og slett sy inn kantene slik at det blir en V midt bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå