Gå til innhold

Pus var innestengt i skuffen i hele natt... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp til morgenen og da var det bare en katt som lå foran soveromsdøra for å hilse meg god morgen. Tenkte ikke så mye over det der og da, men så hørte jeg mjauing og fant frøkna i skuffen hvor vi har tallerkner og glass. Alle stablene med glass lå strødd og serviset var fullt av kattehår. Hun har forsøkt å gjøre det så godt for seg som mulig, det er tydelig, to-tre plasser som er fulle av hår der hun har ligget og sovet. Hun var temmelig utkjørt og pjusket da hun endelig kom ut, stakkars liten :( Løp rett på do og så i matskåla, fikk SÅÅÅ vondt av henne. 

Anonymous poster hash: 34b4e...265
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonymous poster hash: 32158...ca4

Skrevet

Stakkar!!!

Men hvordan kan det ha skjedd? Er det barn som har stengt katten inne?

Man vil jo normalt se om det er en katt i skuffen før man lukker den!?

Anonymous poster hash: cb9ee...4ef
Skrevet

Tipper hun er litt skuffet i dag :-P

Anonymous poster hash: 04307...429
Skrevet

Så henne ikke, nei. Det er nok jeg som har gjort det. Var oppe rett etter midnatt og tok et glass vann og stod noen sekunder for å vurdere om jeg skulle ta plastkopp eller glass (utrolig, men sant!). Hun har nok kravlet oppi den nederste skuffen som var lukket, men iom. at skuffen over var åpen var det nok plass for henne til å smette inn. Vel, hun får litt ekstra kos og lek i dag og så håper jeg hun ikke gjør dette igjen. Måtte bare få det ut!

Skrevet

ok

Anonymous poster hash: 32158...ca4

Hehe... ja, bare til info :)

Skrevet

Stakkars katt.

Anonymous poster hash: 344d9...aee

Skrevet

Huff, stakkar lille pus, tenker det gjør vondt for deg:-( men det går nok bra skal du se, litt ekstra kos så blir den nok helt fin igjen;-)

Skrevet

Stakkars mor og stakkars katt. Godt du oppdaget det i dag tidlig da. Ikke så greit å vite hvor kattene er til enhver tid heller. Som regel prøver jeg å titte etter katten om jeg vet den er inne, har sperret den inne på badet et par ganger. Der har den god plass, men ingen mat eller kasse. Gi den litt kos, katten holder seg nok unna skuffen heretter :-)

Anonymous poster hash: 145e0...afc

Skrevet

Jeg hadde en katt en gang som smøg seg bak sofaen, reiste seg opp på to, og kvesset klørne på sofaryggen, og der ble den stående fast! Jeg aner ikke hvor lenge hun har stått der, fant henne sånn da jeg kom hjem fra jobb, da så hun ganske sliten ut. Kan ha hengt fast bakom der i mange timer...

Anonymous poster hash: fc33f...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...