Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Ungen sover ikke! Vi har samme kveldsrutiner hver kveld, svalt mørkt rom, ikke gluten, ikke melk, ikke nattamming. Hjeeeeeeeeelp! Anonymous poster hash: 9c021...81e
Natti11 Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 samme problem her . hun vrir seg og sover 2 timer om gangen. er lettere frustrert kan du si
oslofrk Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Uff - det er så jeg skjønner at søvnmangel brukes som tortur...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Prøvd uten melk og gluten over to månder? Kan ta tid for å se virkning. Refluks? Kontakt lege. Vår var sånn i 18 måneder. Her er det refluks, astma, egg, melk og gluten allergi. Søvnmangel er tortur Anonymous poster hash: 069a4...ed2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Fant en blogger som skriver om søvnvansker nettopp, www.sovebaby.com, fikk noen tips jeg skal prøve ut til min baby ihvertfall, kanskje du finner noe der også? Anonymous poster hash: 9d65e...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå