Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Det er min jobbehelg til helgen. Skulle egentig holde oppe som normalt, men nå skal det være stengt på søndag. Å kortere vakt på lørdag. Vil jeg betalt som vanlig da, når jeg er satt opp på vakt, å det fjernes? Har tariff. Anonymous poster hash: 05dbd...319
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Ja, du får vanlig timelønn for de timene som er røde:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå