Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Den med skulpturen av en overvektig dame med masse cellulitter.. "What to name it, be Nice" "Fastfood" Anonymous poster hash: 5873e...c82
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Er det noe å reagere på? Har ikke sett det selv, men en feit dame passer vel fint til kallenavnet "fastfood" Anonymous poster hash: abdca...aa9
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Er det noe å reagere på? Har ikke sett det selv, men en feit dame passer vel fint til kallenavnet "fastfood" Anonymous poster hash: abdca...aa9 Du er klar over at det er mulig å bli feit på noe annet enn fastfood? Anonymous poster hash: 1100d...a05
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Det gir jo et meget dårlig inntrykk av henne,både som person og profesjonell. Anonymous poster hash: 5873e...c82
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Er det noe å reagere på? Har ikke sett det selv, men en feit dame passer vel fint til kallenavnet "fastfood" Anonymous poster hash: abdca...aa9 Du er klar over at det er mulig å bli feit på noe annet enn fastfood? Anonymous poster hash: 1100d...a05 Jada jada... Man har sykdommer, noen blir feite av medisiner osv... Men de aller aller fleste blir overvektig pga et usunt kosthold. Anonymous poster hash: abdca...aa9
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes det var ganske morsomt! Anonymous poster hash: 8aa48...e30
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Er det noe å reagere på? Har ikke sett det selv, men en feit dame passer vel fint til kallenavnet "fastfood" Anonymous poster hash: abdca...aa9 Du er klar over at det er mulig å bli feit på noe annet enn fastfood?Anonymous poster hash: 1100d...a05 Jada jada... Man har sykdommer, noen blir feite av medisiner osv... Men de aller aller fleste blir overvektig pga et usunt kosthold. Anonymous poster hash: abdca...aa9 Og hva vet DU om det egentlig? Har du forsket på dette kanskje? I så tilfelle, legg gjerne ved link! Anonymous poster hash: 5cbf4...df6
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes det var ganske morsomt!Anonymous poster hash: 8aa48...e30 KJEMPE MORSOMT å le av overvektige, GU så underholdende og se en feit person!! Anonymous poster hash: 5cbf4...df6
sug lut Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Er det overhodet noen som bryr seg nok til å vite hvem som er Patrick Dempsey sin kone er? Fascinerende.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Link? Anonymous poster hash: c73ef...07b @jilliandempsey Anonymous poster hash: 5873e...c82
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Er det noe å reagere på? Har ikke sett det selv, men en feit dame passer vel fint til kallenavnet "fastfood" Anonymous poster hash: abdca...aa9 Du er klar over at det er mulig å bli feit på noe annet enn fastfood?Anonymous poster hash: 1100d...a05 Jada jada... Man har sykdommer, noen blir feite av medisiner osv... Men de aller aller fleste blir overvektig pga et usunt kosthold. Anonymous poster hash: abdca...aa9 Og hva vet DU om det egentlig? Har du forsket på dette kanskje? I så tilfelle, legg gjerne ved link! Anonymous poster hash: 5cbf4...df6 Sier seg jo selv at tilgangen til fastfood og de latterlige lave prisene er en årsak til at flere og flere blir overvektig nå for tiden.... https://helsenorge.no/Sykdomogbehandling/Sider/Overvekt/Om-overvekt-og-fedme.aspx "Endrede matvaner og redusert hverdagsaktivitet er årsakene til at fedme øker i befolkningen" Anonymous poster hash: abdca...aa9
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes det var ganske morsomt!Anonymous poster hash: 8aa48...e30 KJEMPE MORSOMT å le av overvektige, GU så underholdende og se en feit person!!Anonymous poster hash: 5cbf4...df6 Det er jo ikke å le av feite personer! Herregud, slapp av. Kan godt se for meg at den kommentaren kom med en god del glimt i øyet og ikke var nedlatende i det hele tatt. Synd man ikke får slikt frem annet enn face to face. Anonymous poster hash: 8aa48...e30
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Så vidt jeg kan se så har hun laget en skulptur av en frodig kvinne og ønsker snille forslag på navn. Det er jo ikke hun som skriver "fast food"!?! Anonymous poster hash: c73ef...07b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Så vidt jeg kan se så har hun laget en skulptur av en frodig kvinne og ønsker snille forslag på navn. Det er jo ikke hun som skriver "fast food"!?! Anonymous poster hash: c73ef...07b Måtte sjekke jeg og. Og det stemmer jo... Så hva er det egentlig du reagerer på HI?? Anonymous poster hash: abdca...aa9
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Så vidt jeg kan se så har hun laget en skulptur av en frodig kvinne og ønsker snille forslag på navn. Det er jo ikke hun som skriver "fast food"!?! Anonymous poster hash: c73ef...07b Måtte sjekke jeg og. Og det stemmer jo... Så hva er det egentlig du reagerer på HI?? Anonymous poster hash: abdca...aa9 Skulle til å skrive det samme...
I scream for icecream! Skrevet 5. juni 2014 #18 Skrevet 5. juni 2014 Det er jo en helt annen person som kaller den Fastfood, ikke Jillian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå