M og lille J Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Barnet vårt bruker bleier, og på dagtid fungerer det bra med rema1000-bleiene. Siste tiden har barnet tisset seg mye ut på natta, og vi har derfor prøvd libero for å se om det fungerer bedre, men uten hell. Noen med forslag til hvilke bleier som er best på natta?
Von Hertelhofen Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Gutten min bruker str 5 om natten (remableier) og str 3 på dagen. Da holder det seg tørt.
.Lillemy. Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Gå opp en størrelse om natten pleier og hjelpe. :-) Eldstemann her tisset igjenom bleiene om natten når han var liten uansatt hvilke bleier vi brukte, endte opp med at jeg kjøpe tøybleie (det ytterste sperrelaget) Og hadde vanig bleie under, det hjalp :-)
Frida79 Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Her prøvde vi Rema, Coop og Libero, alle i to forskjellige størrelser, lekkasje hver natt.... Pampers BabyDry holder tett, bruker str 5 til en gutt på like under 12 kg.
M og lille J Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2014 Takk for svar. Da prøver jeg å gå opp en størrelse på nattbleiene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå