Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Kom med alle erfaringer og tips Anonymous poster hash: 4392b...480
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Morsomt for barna Hadde det selv som liten, nå blir jeg gærne i hodet av de Tre barn og alle har sin egen. Tenkte virkelig ikke Anonymous poster hash: 33344...d39
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Mi yngste hadde det! Hun er fire, måtte låne ipaden min for å mate den, hun gikk til slutt lei og det resulterte i en "besatt" forby som var så sinna at jeg nesten ble redd Nå er batteriene ute, og den står som støvsamler på hylla hennes..
skinnfilla Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 De er djevelen i forkledning! Vi hadde en av de , vi listet oss på tå, for ikke å vekke faenskapet. Var gøy ca En halv uke, batterier ut, står i lekestua....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Anonym nr 2 her Djevel i forkledning er en god beskrivelse Anonymous poster hash: 33344...d39
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Tro meg, den er moro i noen få uker (eller dager) så er den en pest for alle i huset, frem til dere kommer på å ta ut batteriene... Slik har det vært hos alle jeg kjenner som har kjøpt det til sine barn (alder 4-8 år) Anonymous poster hash: dfc76...8af
Edelweis Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Jenta mi på 7 sparte opp å brukte alle pengene på sine på en. Morsomt i 1 uke. Nå står den bare der. Helt ubrukelig leke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå