Gå til innhold

Går dere opp under mensen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veide meg i dag og veier brått 2 kg mer enn for 4 dager siden.

Spiser sunt så merkelig synes jeg.

Har dog fått mensen, dag nr 3.

 

Anonymous poster hash: 76ceb...e22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 kg reint vann håper jeg ;) Oppblåst som en ballong og så fort mensen er over er jeg 4 kg lettere.

 

Hater den ene uka ;)

Skrevet

Går opp "henrivende" 5 kg :P

Heldigvis bare vannvekt/væske, men synes det er passe drøyt

Skrevet

Veide meg i dag og veier brått 2 kg mer enn for 4 dager siden.

Spiser sunt så merkelig synes jeg.

Har dog fått mensen, dag nr 3.Anonymous poster hash: 76ceb...e22

Hvilken planet kommer du fra som ikke vet dette?

 

Ja, alle går opp litt når de har mensen.

 

Anonymous poster hash: 7e7a1...dc3

Skrevet

Jeg har mensen 1 gng i året.

 

Anonymous poster hash: 76ceb...e22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...