Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Og enda værre; gjør ikke noe med det! Blir gal snart av de folka som bor her jeg bor feks. Det klages på skolen, kommunen, fritidstilbud, barnehagen og jeg vet ikke hva.... Gjør noe med det oppfordrer jeg og har til og med i noen sammenhenger forfattet et brev, bedt folk om å redigere og signere, men neeeeeeei da er det ikke så farlig allikevel. Skal ikke forsøke gjøre noe med det, bare klage.... Si meg, er det slik mange steder i dette landet? Vurderer å flytte jeg for det går jo ikke ann å ha en vanlig positiv samtale med folk rundt her uten all denne klagingen.... Anonymous poster hash: 6e50a...87b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Er ikke det typisk nordmenn? Anonymous poster hash: 511fc...5be
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes det er så artig når folk klager over hvilket drass det er å ha unger... Og ikke minst når de okker seg over at vi har flere barn enn gjennomsnittet... "Kanskje greit at dere ikke får flere enn de to dere har, da" pleier jeg å si . Anonymous poster hash: 8b421...4db
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 For ikke å snakke om været! Halve året klages det på snø, is, kulde, glatte veier. Og resten av året er det for varmt til å jobbe, til å sove og til å spise. Jeg lar meg forbløffe.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Det er helt skandaløst at det er mulig av voksene folk å oppføre seg slik Må flytte til et annet land da? Hjelper det? Anonymous poster hash: 6e50a...87b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Klager folk så færlt da? Jeg oppfatter det ikke som klaging når noen ligger på stranda med et stort smil og sukker at "nå er det forferdelig varmt" for eksempel. Anonymous poster hash: 1a3db...89b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Klager folk så færlt da?Jeg oppfatter det ikke som klaging når noen ligger på stranda med et stort smil og sukker at "nå er det forferdelig varmt" for eksempel. Anonymous poster hash: 1a3db...89b Her jeg bor, så ja! Og det er ikke på været, men konkrete ting i feks barnehagen. Se hovedinnlegget... Anonymous poster hash: 6e50a...87b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Og enda værre; gjør ikke noe med det! Blir gal snart av de folka som bor her jeg bor feks. Det klages på skolen, kommunen, fritidstilbud, barnehagen og jeg vet ikke hva.... Gjør noe med det oppfordrer jeg og har til og med i noen sammenhenger forfattet et brev, bedt folk om å redigere og signere, men neeeeeeei da er det ikke så farlig allikevel. Skal ikke forsøke gjøre noe med det, bare klage.... Si meg, er det slik mange steder i dette landet? Vurderer å flytte jeg for det går jo ikke ann å ha en vanlig positiv samtale med folk rundt her uten all denne klagingen.... Anonymous poster hash: 6e50a...87b Men gjør du noe med det? Ber du dem om å skjerpe seg, eller bare klager du på dem? Anonymous poster hash: d3ad9...c06
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Velg positive mennesker til din omgangskrets. Unngå energislukerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå