Gå til innhold

Så mange mistilpassede familier det finnes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tre første sakene på denne siden handler om voksne folk som ikke får familielivet til å fungere og som rammer barna med sin tankesløshet.

Hvordan klarer sånne folk å rettferdiggjøre seg selv? Hvordan kan de skade det kjæreste de har kun for sin egen egoisme?

Stakkars barn!

Anonymous poster hash: 79ef6...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor? Fordi voksne mennesker er egoistiske og for stolte til å innrømme feil. Ved samlivsbrudd ser de kun sine egne følser.

Les side opp i avisene de siste uke. Barn som vil ta selvmord fordi far og mor er uenige. Enten begge to, eller bare den ene parten.

Jeg er 25 år. Far hadde vanlig samvær. Var jeg hos mor snakket hun dritt om min far og hans familie. Var jeg hos får så snakket han dritt om min mor og hennes familie. I 25 har de to ikke sett hverandre eller snakket sammen.

Mor satte meg av på butikken så far kunne hente meg der før helgene.

Som barn kuttet jeg ut begge to som 16 åring og flyttet ut. Kasteball? Der har du meg desverre.

Dette skjer i mange familier og det er sykt at voksne mennesker kan oppføre seg sånn.

Oppi alt dette mente begge mine foreldre at de var perfekte.

Kvalmt.

Anonymous poster hash: 817ed...a20

Skrevet

Hvorfor? Fordi voksne mennesker er egoistiske og for stolte til å innrømme feil. Ved samlivsbrudd ser de kun sine egne følser.

Les side opp i avisene de siste uke. Barn som vil ta selvmord fordi far og mor er uenige. Enten begge to, eller bare den ene parten.

Jeg er 25 år. Far hadde vanlig samvær. Var jeg hos mor snakket hun dritt om min far og hans familie. Var jeg hos får så snakket han dritt om min mor og hennes familie. I 25 har de to ikke sett hverandre eller snakket sammen.

Som barn kuttet jeg ut begge to som 16 åring og flyttet ut. Kasteball? Der har du meg desverre.

Dette skjer i mange familier og det er sykt at voksne mennesker kan oppføre seg sånn.

Kvalmt.

Herlighet...!!! Føler skikkelig med deg, selv om jeg ikke vet hvordan det er å være det barnet. Jeg synes det er såååå stygt av voksne å oppføre seg sånn! Og hva får de egentlig ut av det selv? Bitterhet?? 

Håper du har det godt i dag! :-)

Skrevet

Kvalmt.

Herlighet...!!! Føler skikkelig med deg, selv om jeg ikke vet hvordan det er å være det barnet. Jeg synes det er såååå stygt av voksne å oppføre seg sånn! Og hva får de egentlig ut av det selv? Bitterhet??

Håper du har det godt i dag! :-)

Ser det positive at jeg er blitt en god Mor og veldig bevist på dette. Har det bra med meg selv idag :)

Det som er synd er at mine foreldre hater hverandre like mye ennå og fortsatt er de like perfekte. Så etter 25 år er de like blinde.

Veit at andre barn har opplevd verre. Hadde mine foreldre pratet sammen trur jeg nok det ville blitt tredje verdenskrig. Så jeg tenker at det var bra de inngikk hverandre i stedet for å lage mer kvalme.

Synd, men dette gjelder for mange barn og er vondt å se og høre om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...