Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 prøver seg? Tar aldri initiativ til sex? Det hender seg hun blir med når jeg tar initiativ, men jeg mister lysten selv til å prøve meg når hun aldri gjør det. Jeg maser aldri, jeg er slank og kjekk (litt selvskryt ..), hun er ikke utro, størrelsen der nede er det ingenting å si på, vi har en god tone, krangler meget sjelden, har to små barn. Nå om dagen er unnskyldningen at hun er så sliten etter flytting. Skjønner jo det, men de fire (!) siste årene da? Hun har jo ikke løftet en finger for å opprettholde sexlivet i det hele tatt. Ikke en eneste gang har hun tatt initiativ til sex på fire år. Dette gjør noe med en som menneske, selvtilliten blir sakte men sikkert nedbrutt og jeg har til tider vært moderat deprimert pga dette. Og da snakker jeg ikke om selve sexen, men dwt at din utkårede begjærer deg, tar på deg og bekrefter at hun har lyst på deg ... Å prate om det nytter ikke. Hun sier bare at sånn er hun og vet ikke hvorfor. Ærlig svar det, men litt mer løsningsorientert kanskje? Anonymous poster hash: ae63d...a5b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har en mann som er slik. Mitt problem er at han tenner dessverre ikke på meg, selv om han elsker meg høyere enn livet og kunne aldri ha forlatt meg. Han får den bare ikke opp når han tenker på sex med meg. Så her prøver jeg meg med jevne mellomrom, og blir avvist 8 av 10 ganger. Det er heller ikke selve sexen, men det du skriver om at din kjære begjærer deg og har lyst på deg, og finner deg attraktiv. Før jeg ble sammen med mannen hadde jeg en lang singelperiode der jeg overhode ikke hadde noe problem med å finne en sexpartner. Anonymous poster hash: 2e99a...f23
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Har ikke dette innelgget vært opp før? Anonymous poster hash: 26190...f2b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Hun er lat. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: dfaba...222
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Jeg er litt sånn jeg også, men det er pga min egen dårlige selvtillit... Jeg har alltid vært slank og veltrent, men siste årene har jeg pga sykdom måttet slutte trene, sykle til jobb og slike ting som holdt meg slank. Når jeg i tillegg syntes synd på meg selv og trøstespiste endte det med 15 kg overvekt, sliter nå med å få de av igjen. Jeg synes jeg ser helt forferdelig ut, jeg tenker at ingen ønsker en klem av en feit dundre, derfor lar jeg være å klemme på mannen min. Jeg tenker at ingen tenner på en feit dundre og skjuler meg for mannen min. Mens jeg før kunne sprade naken rundt på badet om kvelden og friste mannen min litt orker jeg ikke nå å vise meg naken i det hele tatt. Jeg har blitt utrolig selvbevisst, tenker over hvordan jeg tar meg ut hele tiden og orker ikke bli kjærtegnet heller for da tenker jeg på at han tar på det fæle fettet mitt. Han sier han tenner på å se meg naken, at jeg er sexy selv om jeg er mer "frodig" (hans ord) enn jeg var før, men så lenge jeg føler meg fæl hjelper det ingenting hva han sier... Anonymous poster hash: 7ff6c...db9
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tar ALDRI initiativ til sex. Men mannen tar aldri initiativ til å gjøre husarbeid, eller legge bort telefonen sin for å ta vare på barnet vårt. Så hvorfor skal man gi mannfolka det de ønsker når de ikke gir NOE tilbake? Hvis du ikke er en lat jævla drittsekk kan du se bort ifra svaret mitt Er du som mannen min, så få fingeren ut av rævva så skal du se at fruen tenner på deg ;D Anonymous poster hash: ff489...574
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tar ALDRI initiativ til sex. Men mannen tar aldri initiativ til å gjøre husarbeid, eller legge bort telefonen sin for å ta vare på barnet vårt. Så hvorfor skal man gi mannfolka det de ønsker når de ikke gir NOE tilbake? Hvis du ikke er en lat jævla drittsekk kan du se bort ifra svaret mitt Er du som mannen min, så få fingeren ut av rævva så skal du se at fruen tenner på deg ;D Anonymous poster hash: ff489...574 Så sex er noe du GIR mannen din? Du har med andre ord ingen utbytte av det selv? Da bør du bytte mann. Jeg tenner på min mann fordi jeg finner ham sexy, ikke fordi han har vasket opp X antall tallerkner eller gått ut med søpla. Skiller mellom snørr og barter vet du Sex og husarbeid har ingenting med hverandre å gjøre.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tar ALDRI initiativ til sex. Men mannen tar aldri initiativ til å gjøre husarbeid, eller legge bort telefonen sin for å ta vare på barnet vårt. Så hvorfor skal man gi mannfolka det de ønsker når de ikke gir NOE tilbake? Hvis du ikke er en lat jævla drittsekk kan du se bort ifra svaret mitt Er du som mannen min, så få fingeren ut av rævva så skal du se at fruen tenner på deg ;D Anonymous poster hash: ff489...574 Så sex er noe du GIR mannen din? Du har med andre ord ingen utbytte av det selv? Da bør du bytte mann. Jeg tenner på min mann fordi jeg finner ham sexy, ikke fordi han har vasket opp X antall tallerkner eller gått ut med søpla. Skiller mellom snørr og barter vet du Sex og husarbeid har ingenting med hverandre å gjøre. Og da mener jeg ikke at det er greit å være lat. Men jeg synes det er barnslig å bruke sexnekt som straff for noe en mann ikke gidder å gjøre. Man tar det opp på voksen måte, og nyter sexen når begge to har lyst. Å bruke sex som pressmiddel høres bitchete ut.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Min maser konstant og klår og klår, det er så jævlig usexy. Jeg vil ha en god middag, tid til å forberede meg i dusjen med barbering osv.. Jeg vil ikke ha en kjapp en mitt i middagslagingen mens ungene er i stua! Jeg vil ikke ha sex halv 12 på kvelden, da er jeg dødstrøtt. Halv 6 om morgenen er jeg fremdeles helt ferdig, ungene sto garantert opp for 30 min siden. Poenget er, er man sliten vil man ikke ha sex. Hvis man konstant tenker på alt som burde bli gjort og skal gjøres, og omtrent aldri har tid til seg selv, da er sex langt nede på lista. Jeg vil ha sex når jeg er fornøyd med meg selv, det hjelper ikke at mannen sier jeg er fin. Jeg vil kjenne det selv. Om det betyr en bytur i hotte klær bare for å få lange blikk av andre mannfolk, yay! Selvtillitsboost! Dette er ikke noe jeg forteller mannen min, hsn er for sjalu til å takle slikt.. Men de med god selvtillitt har mer sex enn de uten. Anonymous poster hash: 1862f...d64
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Min maser konstant og klår og klår, det er så jævlig usexy. Jeg vil ha en god middag, tid til å forberede meg i dusjen med barbering osv.. Jeg vil ikke ha en kjapp en mitt i middagslagingen mens ungene er i stua! Jeg vil ikke ha sex halv 12 på kvelden, da er jeg dødstrøtt. Halv 6 om morgenen er jeg fremdeles helt ferdig, ungene sto garantert opp for 30 min siden. Poenget er, er man sliten vil man ikke ha sex. Hvis man konstant tenker på alt som burde bli gjort og skal gjøres, og omtrent aldri har tid til seg selv, da er sex langt nede på lista. Jeg vil ha sex når jeg er fornøyd med meg selv, det hjelper ikke at mannen sier jeg er fin. Jeg vil kjenne det selv. Om det betyr en bytur i hotte klær bare for å få lange blikk av andre mannfolk, yay! Selvtillitsboost! Dette er ikke noe jeg forteller mannen min, hsn er for sjalu til å takle slikt.. Men de med god selvtillitt har mer sex enn de uten. Anonymous poster hash: 1862f...d64 Nei, hvis man virkelig tenner på partneren så hjelper det ikke at man er noe sliten. Når man finner unnskyldninger og hele tiden går i seg selv for å kjenne etter hva som i dag gjør at jeg kan si "nei" til sex med mannen min, så har man ikke lyst på mannen sin. Det høres skikkelig overfladisk ut at du må ut på shopping eller bestikkes med treretters for å klare å gjennomføre sexakt med din mann. Og at du er avhengig av lange blikk fra ANDRE for å kunne ha sex med ham du er gift med. Da burde du kanskje være singel? Du vet, når man gifter seg så er det fordi man ønsker å være sammen med KUN denne personen, ikke for å høste oppmerksomhet fra andre for å kunne tenne på sin partner. Hadde du syntes det var greit at din mann så på hotte damer i bikini og mottok oppmerksomhet fra dem for å kunne klare å ha sex med deg?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tar ALDRI initiativ til sex. Men mannen tar aldri initiativ til å gjøre husarbeid, eller legge bort telefonen sin for å ta vare på barnet vårt. Så hvorfor skal man gi mannfolka det de ønsker når de ikke gir NOE tilbake? Hvis du ikke er en lat jævla drittsekk kan du se bort ifra svaret mitt Er du som mannen min, så få fingeren ut av rævva så skal du se at fruen tenner på deg ;D Anonymous poster hash: ff489...574 Så sex er noe du GIR mannen din? Du har med andre ord ingen utbytte av det selv? Da bør du bytte mann. Jeg tenner på min mann fordi jeg finner ham sexy, ikke fordi han har vasket opp X antall tallerkner eller gått ut med søpla. Skiller mellom snørr og barter vet du Sex og husarbeid har ingenting med hverandre å gjøre. Og da mener jeg ikke at det er greit å være lat. Men jeg synes det er barnslig å bruke sexnekt som straff for noe en mann ikke gidder å gjøre. Man tar det opp på voksen måte, og nyter sexen når begge to har lyst. Å bruke sex som pressmiddel høres bitchete ut. Jeg skjønner litt hva anonym mener her. Jeg er også litt for dårlig til å ta initiativ, men er alltid med når mannen gjør det. Hvis han hjelper til på kjøkkenet en dag, lager mat eller fikser noe (uten dårlig holdning etter at jeg har mast i ukesvis) så blir jeg veldig kosete og klengete. Han gjør noe for oss og for meg og det er veldig sexy. Jeg tenner selvsagt på mannen min uten at han må gjøre noe sånt, men det gir absolutt en ekstra boost. Man er ikke like sliten etter å ha måtte gjøre alt i huset og man får en omsorgsfølelse fra mannen sin som gjør at jeg bare vil hoppe på han Rawr. Anonymous poster hash: 2f5b3...f53
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Skjønner godt flere ståsteder, jeg. Sex har selvsagt ingen ting med husarbeid å gjøre, men følelsen av ikke å bli verdsatt (f eks når partner ikke er med på å ta ansvar i heimen) smitter over på relasjonen som sådan og gjør at man blir sur og lite raus - også på sex. Når det er sagt, så har jeg levd i et sånt forhold som HI her beskriver, og når partneren generelt har mindre lyst enn man selv har (og ikke ser noen grunn til å prøve å få mer lyst) - så ødelegger det også forholdet. Man vil jo bli begjært og forkjælt av partneren, føle seg ønsket og elsket. HI; jeg syns du skal vite at selv om din kone ikke ønsker å ha et sexliv, så kan hun ikke kreve av deg at du også gir avkall på det. Så enten får dere prøve å harmonisere deres lyster (hun må gi mer av seg selv, og du må bli fornøyd med det du får) eller så får dere bli enige om at hun lever i sølibat, uten at du er bundet til å gjøre det samme.
lykkeliiten Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Under og nå etter prøverørs, fjerning av cyster og nå innleggelse på Sykehus flere ganger med smerter i lunge og skulder , så har det ikke blitt mye samleie det siste halve året. Men dette er pga smerter, så det har vi snakket godt ut om , å vi har såklart hatt samleie, men koser oss på andre måter også . Massasje, dusje sammen og bare være sammen . Sex er ikke alltid alt. Men syns vi har vært gode jeg oppi alt dette.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Hvordan er arbeidsfordelingen hjemme hos dere da? Er det hun som gjør alt eller gjør dere like mye (og vær ærlig). Har du prøvd å ta over en del oppgaver en stund slik at hun får nok søvn og frisk luft? Anonymous poster hash: 350d4...3a1
MrsMilla Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Aner ikke med de andre, men det er ikke vanlig hos oss. Kanskje ikke så høy frekvens for tiden av naturlige familiegrunner :-) men begge er like interesserte så kjapt sjansen byr seg. Ingen av oss som "gir den andre sex" - det er noe vi gjør sammen fordi vi rett og slett har lyst. Men så er vi også heldige og har god kjemi på dette området.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Jeg er enig i det flere over her skriver. Men HI skriver at samboeren aldri tar på ham, stryker på ham heller. Er ikke det en naturlig ting i et forhold? Det er det for meg i hvert fall. Stryke den andre over armen eller ryggen, gi et kyss når man går et sted og når man kommer tilbake, gi en klem, bare kjenne varmen fra den andre. Slike ting er viktig for å opprettholde nærheten i forholdet etter min mening. Og slike ting bør gjøres uten at det nødvendigvis skal føre til sex når det gjøres, men er man mer bevisst på dette så tror jeg det automatisk vil føre til mer sex i et sunt forhold. HI - hva med at dere tar en runde hos sexolog? Det at din kjære bare sier at hun ikke "er sånn" og ikke vet hvorfor uten at hun gjør noe for å endre det, det er en fraskriving av ansvar i mine øyne. Begge to er ansvarlig for å opprettholde et godt sexliv i et forhold, ikke bare den ene! Slik dere har det pr i dag fungerer tydeligvis ikke, siden du i perioder blir deprimert pga dette. Det er vondt å føle seg avvist av en partner. Jeg ville fått henne med til terapi slik at dere kan lære dere å finne tilbake til hverandre seksuelt. Hvis hun hadde god sexlyst tidligere, men nå ikke har det, da mener jeg hun bør ta seg en tur til legen hvis hun påstår at hun alltid er for sliten til sex. Siden dette har pågått i fire år så er det trolig ikke noe som endrer seg av seg selv. Du skriver at hun ikke er utro - det sa en kompis av meg også om kona. Han sa hun ikke kunne ha tid/mulighet til å være utro. Likevel sluttet hun å ta initiativ til sex og sluttet å ha sex med mannen fordi hun var "sliten". Etter 2-3 år kom det frem at hun hadde vært utro hele tiden siden hun sluttet å ha sex og ta initiativ til sex med mannen. Trenger selvfølgelig ikke å være tilfelle hos dere! Men se også på deg selv. Har du blitt så "desperat" etter sex at du tar hver minste oppmerksomhet fra hennes side som en invitasjon til sex? Hvis hun gir deg en klem eller trenger en klem så tenker du sex med det samme? I så fall kan det ligge litt problem der. Av og til trenger man bare nærhet - spesielt når man er veldig sliten - uten at det skal ligge noe forventninger om noe mer. Blir det forventninger hver gang man er nær den andre, så kan det når man blir sliten fort føles som et press. Men jo mer nærhet man har jo mer lyst bruker det å føre med seg. Jeg tar det for gitt at dere deler på arbeidsoppgaver hjemme og at du gjør dine oppgaver uten at hun må mase på deg hele tiden - det blir nemlig turnoff i lengden. Så se litt hvordan dere deler på pliktene dere har også. Håper dere finner ut av det - jeg tror dere trenger hjelp til å finne ut av ting og få snakket om dette på en ordentlig måte. Lykke til! Anonymous poster hash: c8577...9f2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #17 Skrevet 5. juni 2014 Sånn er jeg også med min mann. En av grunnene er at han ikke tenner meg, enkelt og greit. En annen årsak er at han ganske ofte oppfører seg som en idiot og da blir jeg sur og uinteressert og det tar lang tid for meg å komme over det (dette innbefatter husarbeid, barneoppdragelse, osv.). Så er det andre grunner som min dårlige selvtillit, redselen for å bli avvist, redusert tillit av ulike grunner... En annen årsak igjen er at jeg ikke elsker ham. I ditt tilfelle ville jeg forsøkt å få klarhet i det siste - spesielt mtp. at hun ikke ønsker nærhet utenom sex. På seg selv kjenner man andre. Anonymous poster hash: 5b56c...dd5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #18 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tar ALDRI initiativ til sex. Men mannen tar aldri initiativ til å gjøre husarbeid, eller legge bort telefonen sin for å ta vare på barnet vårt. Så hvorfor skal man gi mannfolka det de ønsker når de ikke gir NOE tilbake? Hvis du ikke er en lat jævla drittsekk kan du se bort ifra svaret mitt Er du som mannen min, så få fingeren ut av rævva så skal du se at fruen tenner på deg ;D Anonymous poster hash: ff489...574 Så sex er noe du GIR mannen din? Du har med andre ord ingen utbytte av det selv? Da bør du bytte mann. Jeg tenner på min mann fordi jeg finner ham sexy, ikke fordi han har vasket opp X antall tallerkner eller gått ut med søpla. Skiller mellom snørr og barter vet du Sex og husarbeid har ingenting med hverandre å gjøre. Ja det er noe jeg gir han, har du noe imot det? Jeg er ikke noe glad i sex, enkelt og greit. Har forøvrig hatt flere partnere og mannen er ingen dårlig elsker. Men likevel er ikke sex noe jeg elsker. Anonymous poster hash: ff489...574
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #19 Skrevet 5. juni 2014 Min maser konstant og klår og klår, det er så jævlig usexy. Jeg vil ha en god middag, tid til å forberede meg i dusjen med barbering osv.. Jeg vil ikke ha en kjapp en mitt i middagslagingen mens ungene er i stua! Jeg vil ikke ha sex halv 12 på kvelden, da er jeg dødstrøtt. Halv 6 om morgenen er jeg fremdeles helt ferdig, ungene sto garantert opp for 30 min siden. Poenget er, er man sliten vil man ikke ha sex. Hvis man konstant tenker på alt som burde bli gjort og skal gjøres, og omtrent aldri har tid til seg selv, da er sex langt nede på lista. Jeg vil ha sex når jeg er fornøyd med meg selv, det hjelper ikke at mannen sier jeg er fin. Jeg vil kjenne det selv. Om det betyr en bytur i hotte klær bare for å få lange blikk av andre mannfolk, yay! Selvtillitsboost! Dette er ikke noe jeg forteller mannen min, hsn er for sjalu til å takle slikt.. Men de med god selvtillitt har mer sex enn de uten. Anonymous poster hash: 1862f...d64 Nei, hvis man virkelig tenner på partneren så hjelper det ikke at man er noe sliten. Når man finner unnskyldninger og hele tiden går i seg selv for å kjenne etter hva som i dag gjør at jeg kan si "nei" til sex med mannen min, så har man ikke lyst på mannen sin. Det høres skikkelig overfladisk ut at du må ut på shopping eller bestikkes med treretters for å klare å gjennomføre sexakt med din mann. Og at du er avhengig av lange blikk fra ANDRE for å kunne ha sex med ham du er gift med. Da burde du kanskje være singel? Du vet, når man gifter seg så er det fordi man ønsker å være sammen med KUN denne personen, ikke for å høste oppmerksomhet fra andre for å kunne tenne på sin partner. Hadde du syntes det var greit at din mann så på hotte damer i bikini og mottok oppmerksomhet fra dem for å kunne klare å ha sex med deg? Herregud da, rull inn du'a frøken tror-jeg-har-fasiten-på-alt....! Anonymous poster hash: ff489...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå