Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Fantasiløs og må handle idag;-)) Anonymous poster hash: 745c7...ccf
Himmel og hav Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Omtrent sånn: Grille hjemmelagde hamburgere på lørdagen Teryakilaks med nudler på søndag Mandag vet jeg ikke helt, for det blir en sånn dag hvor noen skal hit og noen skal dit og noen kommer kanskje en tur osv. Så antagelig lager jeg en stor kjele med lapskaus eller no', så kan folk spise når det passer.
Ziva Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Fredag - ost, kjeks, tilbehør og rødt i glasset. Lørdag - biff, ris og grønnsaker i pose, vi griller. Søndag - grillet laks, poteter, agurksalat og rømme. Mandag - spekemat og tilbehør.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Ser ut som det blir grilling hele helga Pølser, hamburger, kylling og kanskje fisk om det blir noen på kroken Blir vel salat og litt annet tilbehør også.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Planen ut mandag: I dag: Skinkesteik, halve bakte poteter, grønnsaker og saus. Fredag: Lasagne, salat og hvitløksbagetter. Lørdag: Vet ikke om jeg skal være med på festen vi er bedt på, om jeg skal det, så blir det så enkelt som en gryterett, om ikke, så vurderer jeg kalkunfilet med stekte potetbåter og wok grønsaker. Søndag: Stekt laks, kokte poteter og revet gulrot Mandag: Elgsteik med Rotmos, kokte poteter og viltsaus Anonymous poster hash: dec17...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå