Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Kjøpte nye sko til barnet. Kjøpte i samme størrelsen som skoene han allerede har. Når jeg kom hjem og prøvde de på han var de alt for store. Sammenlignet nysko mot gammelsko for å se om nyskoene var stor i størrelsen, men de var jo akkurat like store! Hvorfor passer ikke nyskoene da? Anonymous poster hash: 6e626...688
Tjofsen Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Størrelser kan variere fra merke til merke. Kjøp et fotmål som du kan bruke når du handler sko. Eventuelt kan du bruke målebånd hvis sålen kan tas ut.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Sålene er nøyaktig like store. Skoene er like store. Men på foten blir nyskoene alt for store, noe gamleskoene ikke er. Anonymous poster hash: 6e626...688
eelis Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Skoene varierer jo i størrelse rundt hele, ikke bare i lengda. Derfor skal barna alltid prøve skoene på foten. En sko som sitter dårlig er svært uheldig for en fot i hurtig vekst.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Skoene varierer jo i størrelse rundt hele, ikke bare i lengda. Derfor skal barna alltid prøve skoene på foten. En sko som sitter dårlig er svært uheldig for en fot i hurtig vekst. Skoen var ikke for vid for foten, kun for lang. Blir skoene trangere om jeg bytter til mindre størrelse? For isåfall burde vi heller finne andre sko Anonymous poster hash: 6e626...688
eelis Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Skoene varierer jo i størrelse rundt hele, ikke bare i lengda. Derfor skal barna alltid prøve skoene på foten. En sko som sitter dårlig er svært uheldig for en fot i hurtig vekst.Skoen var ikke for vid for foten, kun for lang. Blir skoene trangere om jeg bytter til mindre størrelse? For isåfall burde vi heller finne andre sko Anonymous poster hash: 6e626...688 Nei, du skal ikke ha en mindre størrelse hvis skoen er lang nok (du skal ha ca 1,5 cm å gå på). Kjøp heller en annen, smalere modell. Og ta ungen med i butikken, så slipper du at det samme skjer igjen
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Skoene varierer jo i størrelse rundt hele, ikke bare i lengda. Derfor skal barna alltid prøve skoene på foten. En sko som sitter dårlig er svært uheldig for en fot i hurtig vekst.Skoen var ikke for vid for foten, kun for lang. Blir skoene trangere om jeg bytter til mindre størrelse? For isåfall burde vi heller finne andre sko Anonymous poster hash: 6e626...688 Nei, du skal ikke ha en mindre størrelse hvis skoen er lang nok (du skal ha ca 1,5 cm å gå på). Kjøp heller en annen, smalere modell. Og ta ungen med i butikken, så slipper du at det samme skjer igjen Den er smal nok, men for lang :-) Får ta med barnet og spørre om hjelp tenker jeg ja Anonymous poster hash: 6e626...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå