Gå til innhold

Skjønner ingenting. Sko..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nye sko til barnet. Kjøpte i samme størrelsen som skoene han allerede har.

Når jeg kom hjem og prøvde de på han var de alt for store. Sammenlignet nysko mot gammelsko for å se om nyskoene var stor i størrelsen, men de var jo akkurat like store! Hvorfor passer ikke nyskoene da?

Anonymous poster hash: 6e626...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størrelser kan variere fra merke til merke. Kjøp et fotmål som du kan bruke når du handler sko. Eventuelt kan du bruke målebånd hvis sålen kan tas ut.

Skrevet

Sålene er nøyaktig like store. Skoene er like store. Men på foten blir nyskoene alt for store, noe gamleskoene ikke er.

Skrevet

Skoene varierer jo i størrelse rundt hele, ikke bare i lengda. Derfor skal barna alltid prøve skoene på foten. En sko som sitter dårlig er svært uheldig for en fot i hurtig vekst.

Skrevet

Skoene varierer jo i størrelse rundt hele, ikke bare i lengda. Derfor skal barna alltid prøve skoene på foten. En sko som sitter dårlig er svært uheldig for en fot i hurtig vekst.

Skoen var ikke for vid for foten, kun for lang. Blir skoene trangere om jeg bytter til mindre størrelse? For isåfall burde vi heller finne andre sko

Skrevet

Skoen var ikke for vid for foten, kun for lang. Blir skoene trangere om jeg bytter til mindre størrelse? For isåfall burde vi heller finne andre sko

Nei, du skal ikke ha en mindre størrelse hvis skoen er lang nok (du skal ha ca 1,5 cm å gå på). Kjøp heller en annen, smalere modell. Og ta ungen med i butikken, så slipper du at det samme skjer igjen :)

Skrevet

Nei, du skal ikke ha en mindre størrelse hvis skoen er lang nok (du skal ha ca 1,5 cm å gå på). Kjøp heller en annen, smalere modell. Og ta ungen med i butikken, så slipper du at det samme skjer igjen :)

Den er smal nok, men for lang :-)

Får ta med barnet og spørre om hjelp tenker jeg ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...