Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Sykkelvogn eller sykkelsete til en på 15mnd? Blir bare korte sykkelturer da eldste ikke er helt stødig på sykkel ennå. Anonymous poster hash: b0dfe...3f2
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Definitivt sykkelsete!! Du har ikke særlig god kontakt med barnet i trafikken, i vogna 1 meter bak deg.. Anonymous poster hash: 99d2a...fcd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Vi vurderer også å kjøpe en av delene, baby er 8 mnd. Har lest at sete kan brukes fra 6 mnd? Eller bør vi kjøpe vogn? Anonymous poster hash: 92759...d6d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Takk for svar. Hvordan blir det når tyngdepunktet på sykkelen kommer så langt opp da? Tenker på sete da. Er det noe spesielt man bør tenke på når man kjøper ett sånt sete? Anonymous poster hash: b0dfe...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå