Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg hater og ha kjærlighetssorg. Kjent fyren i 11 år og rotet ganske mange av de av og på.. Men jeg har aldri vært bra nok for å være sammens med.. Var veldig naiv i mine yngre dager og han har såret meg hardt.. Vi har snakket sammen og jeg har fortalt hvordan han har såret meg osv.. Og han har sakt unnskyld.. Og etter et opphold hvor vi ikke hadde særlig kontakt på rundt 4 år da han var sammen med eksen sin og fikk en datter. Så tok han kontakt igjen når det ble slutt.. Det er lenge siden og det gikk fint i starten. Jeg er ikke den samme jenta som jeg var da jeg har fått nok av folk som bare tråkker over meg. Men merker at alle følelser og alt kommer tilbake og han vet hva jeg vil ha av forhold osv. Derfor har jeg nå lite kontakt med han da jeg ikke gidder og sende han melding osv.. Men det er så slitsomt og se navnet hans på facebook. Han er ikke særlig aktiv der men noen ganger så dukker navnet hans opp. Eller lysten til å sende han mld er hard. Skulle ønske den følelsen av at innsiden bare blir rivd ut og knust bare kunne gå bort... Noen tips til å bli kurert som kanskje funker?? Og kutte ut fyren har jeg allerede gjort.. Dette var mitt klage sang for nå... Anonymous poster hash: dd547...6a4 Anonymous poster hash: dd547...6a4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Vet hvordan du har det! Du MÅÅÅÅ bare glemme han, steng han ute Blokker han Anonymous poster hash: a8f17...750
prinsessemamma2010 Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Blokker han på face, så slipper du å bli minnet på han eller være "redd" for at navnet hans brått skal dukke opp Lykke til, det er jævlig å savne noen :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå