Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Har ikke et eneste jeg kan bruke bortsett fra det. Er det rart? Anonymous poster hash: 0dfa4...a6f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Absolutt ikke rart! Anonymous poster hash: 8fe36...75e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Så lenge det kun er ditt barn på det er det vel ikke rart? Anonymous poster hash: 7c330...659
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Det er portrettbilde ja. Ser jo veldig oppstilt ut da. Anonymous poster hash: 0dfa4...a6f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Er det lovlig bruke det bildet da? Fotografen har jo gjerne opphavsretten og da kan ikke det bildet kopieres ol. Anonymous poster hash: 2c49b...8c5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har brukt bhg-bilde i avisen Anonymous poster hash: 80e4d...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå