Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Før jeg fikk mine tre skjønne barn. Har egentlig ikke vært så opptatt av kropp de siste årene, men nå savner jeg sånn mitt gamle utseende. Jeg er 180 og veide den gang 64 kg., og var i egne øyne passe slank, greit trent og hadde flott figur. Nå veier jeg 77, har mage, tykke lår og mormorarmer. Er så dårlig på å spise bare sundt, spiser ikke så mye karbo, men hva hjelper det når jeg hver kveld spiser godis.. Hva kan motivere meg til å ta meg sammen? Trener jevnlig, men maten er 80%. Er fullt klar over at jeg ikke kommer til å se ut som jeg gjorde for 6 år siden, men arggghhh !!! Vil ned ti kilo, men klarer ikke gå ned et gram engang.. Hva gjorde DU for å nå ditt mål? PS; 5:2 er ikke for meg, og ketolyse er prøvd med det resultat at jeg gikk ned 6 kg og opp igjen 8:( Anonymous poster hash: 000d6...b74
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Spis krom. Anonymous poster hash: bed27...8c3
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Haha, lurte en stund på hva 'mormonerarmer' er for noe, og om jeg har det.. Men hva gjør krom? Anonymous poster hash: a2b8d...4c9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Tell kalorier. Funket for meg. Gikk ned minimum 1 kg i uka. Jeg levde på max 950 kalorier per dag. (Vet det ikke er nok, men var ikke i aktivitet bortsett fra vanlig husarbeid) Har nå nådd målet på 15 kg. Har ligget på samme vekt i fire måneder og spiser akkurat det jeg vil og når jeg vil. Går ikke opp. Men stopper å spise når jeg er mett Lykke til! Anonymous poster hash: 8b958...b2c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Tell kalorier. Funket for meg. Gikk ned minimum 1 kg i uka. Jeg levde på max 950 kalorier per dag. (Vet det ikke er nok, men var ikke i aktivitet bortsett fra vanlig husarbeid) Har nå nådd målet på 15 kg. Har ligget på samme vekt i fire måneder og spiser akkurat det jeg vil og når jeg vil. Går ikke opp. Men stopper å spise når jeg er mett Lykke til! Anonymous poster hash: 8b958...b2c Fire mnd - gratulerer a du! Beklager, men det kommer ikke til å vare!! Anonymous poster hash: f05d4...876
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Tell kalorier. Funket for meg. Gikk ned minimum 1 kg i uka. Jeg levde på max 950 kalorier per dag. (Vet det ikke er nok, men var ikke i aktivitet bortsett fra vanlig husarbeid) Har nå nådd målet på 15 kg. Har ligget på samme vekt i fire måneder og spiser akkurat det jeg vil og når jeg vil. Går ikke opp. Men stopper å spise når jeg er mett Lykke til! Anonymous poster hash: 8b958...b2c Jeg gjorde det samme som deg - etter nr 2 ble født. Vektklubb, lå først på ca 1300 kcal mens jeg ammet (fullammet uten problemer) etter ammeslutt måtte jeg ned til rundt 1000 for å holde meg på rett kjøl. Det er nå 2 år siden - og vekten er på samme sted som den gang Jeg kan IKKE spise akkurat det jeg vil når jeg vil, da raser jeg opp, så følger regelen minom max 1000 kcal pr dag (med noen unntak). har også lavt stoffskifte, så kroppen min trenger tydeligvis ikke mer enn dette for å holde seg stabil på vekten. Anonymous poster hash: e1832...728
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Tell kalorier. Funket for meg. Gikk ned minimum 1 kg i uka. Jeg levde på max 950 kalorier per dag. (Vet det ikke er nok, men var ikke i aktivitet bortsett fra vanlig husarbeid) Har nå nådd målet på 15 kg. Har ligget på samme vekt i fire måneder og spiser akkurat det jeg vil og når jeg vil. Går ikke opp. Men stopper å spise når jeg er mett Lykke til! Anonymous poster hash: 8b958...b2c Jeg gjorde det samme som deg - etter nr 2 ble født. Vektklubb, lå først på ca 1300 kcal mens jeg ammet (fullammet uten problemer) etter ammeslutt måtte jeg ned til rundt 1000 for å holde meg på rett kjøl. Det er nå 2 år siden - og vekten er på samme sted som den gang Jeg kan IKKE spise akkurat det jeg vil når jeg vil, da raser jeg opp, så følger regelen minom max 1000 kcal pr dag (med noen unntak). har også lavt stoffskifte, så kroppen min trenger tydeligvis ikke mer enn dette for å holde seg stabil på vekten. Anonymous poster hash: e1832...728 Da er det dette jeg må prøve. Bruker dere app eller noe? HI Anonymous poster hash: 000d6...b74
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Tell kalorier. Funket for meg. Gikk ned minimum 1 kg i uka. Jeg levde på max 950 kalorier per dag. (Vet det ikke er nok, men var ikke i aktivitet bortsett fra vanlig husarbeid) Har nå nådd målet på 15 kg. Har ligget på samme vekt i fire måneder og spiser akkurat det jeg vil og når jeg vil. Går ikke opp. Men stopper å spise når jeg er mett Lykke til!Anonymous poster hash: 8b958...b2c Fire mnd - gratulerer a du! Beklager, men det kommer ikke til å vare!! Anonymous poster hash: f05d4...876 Jeg gjorde det samme. Det har foreløpig holdt i 3 år. Anonymous poster hash: c0f61...f85
Påfuglen Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Lavkarbo kun hvis du kunne tenke deg det som en livsstil. Det gjelder dessuten alle "slankekurer". Du må kunne leve sånn på sikt. Hva er vitsen med å spise på en måte i tre mnd for så hå til ake til vanlig å gå opp igjen. Kommer aldri til å forstå det der...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Styrketrening. Eneste som virkelig fungerer. Da blir du i tillegg stram der du skal være stram Anonymous poster hash: 45cd6...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå