Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Sikler på denne vogna til 1 åringen. Men vil gjerne ha folks erfaring med den Anonymous poster hash: c1326...ce9
Ylajali*84 Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Jeg kjøpte nettopp en slik vogn brukt til min ettåring,og jeg elsker den :-) :-) ikke brukt den så mye enda da,så har vel egentlig ikke svar på spørsmålet ditt :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Jeg kjøpte nettopp en slik vogn brukt til min ettåring,og jeg elsker den :-) :-) ikke brukt den så mye enda da,så har vel egentlig ikke svar på spørsmålet ditt :-) Den ser og kjennes så utrolig deilig ut å trille veldig lett! Men syns de som ligger på finn.no er så ofte bleket.. Så lurer på å kjøpe ny. Men har ikke lyst til å bruke så mye penger om den ikke er verdt pengene Anonymous poster hash: c1326...ce9
Monajenten Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Har den til min ettåring (13 mnd). Fordeler: Lett å manøvrere, veier lite, enkel å slå sammen, gjennomsiktig rute i kalesjen, justerbar rygg uten trinn. Ulemper: Tar større plass i bilen enn jeg trodde, og ryggen kan ikke settes helt opp, noe som ofte resulterer i at min gutt holder seg fast i bøylen foran og ikke har støtte i ryggen. Men det er nok fordi han er nysgjerrig og ikke så relaxed Jeg kjøpte forresten min på kjopbarnevogn.no og betalte under 5000,- Endret 4. juni 2014 av Monajenten
malise Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har vært superfornøyd med min. Kjøpte den ny og var verdt hver krone. Den er kjempegod å trille, overalt, det er jo det viktigste. Har bleknet litt i sola, var svart, men har fått en fin brunfarge. Det eneste minuset er at babyen blir liggende fra deg når du bytter til sportsdelen. Venter nå tvillinger, og har kjøpt duovogna brukt. Anbefales på det varmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå