Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Har en meget aktiv gutt som i løpet av de to siste ukene har kommet hjem med 3 revne bukser fra bhg. Dette skjer ute når han klatrer og aker og koser seg. Mye natur i bhg, så vet at sånne ting skjer. Hittil har jeg kjøpt bukser "3 for 2" på Lindex, men lønner det seg å kjøpe dyrere bukser andre steder? Eller blir det hull og rifter likevel. Små hull syr og lapper jeg. Men store rifter over hele rompa gidder jeg ikke å redde. Hvor kjøper dere bukser til ungene? Anonymous poster hash: e9120...b28
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Rimelige dongeribukser på HM og lapper de etterhvert som det blir revner og hull... Anonymous poster hash: f348c...193
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Prøvde forresten å kjøpe en dyr bukse til eldstemann her da han var 5 år, var Levis tror jeg, men det var like fort hull på kne der så jeg gikk tilbake til de rimelige buksene. Anonymous poster hash: f348c...193
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Har akkurat samme problem!! Etter å ha tester ut både billige og dyre bukser har jeg erfart at prisen ikke har noe å si ift kvaliteten - det går hull på knærne relativt kjapt likevel.. Har begynt å "hamstre" bukser på salg, så har jeg ett par penbukser som kun brukes til spesielle anledninger - så kjøper jeg heller litt dyrere/penere skjorter og trøyer. Anonymous poster hash: ac508...c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå