Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Et barn i en av de andre gruppene på trinnet sier masse stygge ting til sønnen min. Dette foregår stort sett på det andre barnets språk. En venn av mitt barn har fortalt han at det ikke er pene ting. I tillegg sier kroppsspråk og måten han sier ting på også at det ikke er noe fint han sier. I kveld kom sønnen min hjem fra trening. Dit skulle han ikke mer, for nå var denne andre begynt der og han var slem der også. Jeg har nå sendt mail til læreren og forklart saken. Bedt om at dette skal tas opp med gutten og foreldren omgående. Skrev også at jeg kommer til å være tilstede på treningene fra nå av og kommer til å ta tak i det ser og da om det oppstår noe der. Skrev også at å bruke annet språk for å skjule erting/mobbing ikke er akseptert. Er så sinna og frustrert nå. Har mest lyst til å møte opp på skolen i morgen og kreve at dette tas opp med meg til stede. Dette er 3.klassinger så de vet veldig godt hva som er greit og ikke greit å si/gjøre. Har desverre erfaring fra tidligere barn på skolen at skolen ikke bryr seg/gjør nok med slike saker. Sist gang endte det med at vi selv konfronterte det barnet som plager det andre barnet vårt. Det ble da slutt på plagingen. Anonymous poster hash: bff57...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå