Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Hvilke stillinger bruker dere mest? Rir dere ofte mannen, eller suger han? Jeg fller jeg wr fir passic og må skjerpe meg:-/ Anonymous poster hash: 45bd3...787
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Jeg føler jeg er for passiv og må skjerpe meg * Anonymous poster hash: 45bd3...787
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Er egentlig fint lite vi gjør, jeg har fått store bekkenplager etter svangerskap og fødsel, og er innom kiropraktor og fysio flere ganger i året... Men før gjorde vi mye "akrobatikk". Red han en god del, startet/avsluttet nesten alltid med å suge han (gjør da fortsatt dette, men ikke like mye som før) han tok meg bak fra, stjernen, trillebåren... sukk.. sexlivet har blitt stusselig etter vi fikk barn, nå klarer jeg stort sett bare at han tar meg bak ifra mens vi ligger på siden :/ Anonymous poster hash: 1c0dc...5d0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Vi har vært sammen i 11 år. Bruker litt forskjellige stillinger. Oralsex har vi som regel som forsspill så begynner vi sexøkten etterpå. Av å til rir jeg han, eller blir tatt bakfra. Selv liker jeg best når han ligger over meg, koselig å bli tatt rundt å kline litt innimellom også Anonymous poster hash: 09a95...11b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Har ikke kjæreste nå, men siste forholdet som varte i litt over to år var jeg veldig aktiv. Hadde vel minimum to stillinger under hver økt, jeg satt oppå 80% av tiden, byttet hvilken vei jeg satt osv. Suging som en del av forspill kanskje tre av fire ganger. Mye bakfra eller kjappiser på stua hvor han stod på kne på gulvet. Jeg lå aldri rolig, selv om han var på toppen så beveget jeg meg mye, feks kunne han ligge rolig over meg mens jeg "jokket" opp og ned under han, eller at han stod rolig bak meg i doggy mens jeg beveget meg frem og tilbake. Vet han elsket sexlivet vårt, men siden jeg var hans første hadde han ingen å sammenligne med. Irriterer meg, for da hadde han kanskje tatt bedre vare på meg og jeg slapp å sitte her med kjærlighetssorg. Anonymous poster hash: f4734...11b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Jeg er en aktiv part, selv på rygg, så kniper jeg og beveger meg. Suger ganske ofte eller ronker han. Men går i mange stillinger. Anonymous poster hash: e1421...913
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Vi utfører som regel analsex på hverandre hver gang. Jeg runker han ofte mens han fingrer meg også. Bruker ofte to stillinger hver gang, en av de er nesten alltid misjonær der jeg har beina i ulike stillinger (da heter det kanskje ikke misjonær..?). Doggy er også populært her. Mannen er nok mer aktiv enn meg, men jeg beveger meg jo jeg også, så jeg er ikke akkurat passiv. Han et mer dominant enn meg. Dominant er kanskje feil ord, men han liker å ta "kontrollen", hvilket passer meg veldig fint:) han er F.eks ikke spes glad i å bli ridd, så det gjør vi ikke veldig ofte. Han bruker også ofte leketøy på meg. Eller jeg bruker det mens han ser på. Vi har ofte sex, stort sett hver dag, overalt i huset etter barna har lagt seg. Han kan finne på å slenge meg over stuebordet og ta meg hardt, "dra" meg inn i boden og presse meg oppetter veggen osv. Vi snakket en del om sex sammen også, for oss er det nødvendig for et godt og aktivt sexliv. Vi sender sexmeldinger og noen ganger også bilder til hverandre er par ganger i uka. For å opprettholde et godt sexliv må vi ha sex ca en gang om dagen. Det har faktisk blitt sånn at når vi har vært uten i to-tre dager blir sexen dårlig(ere) når vi først har sex igjen. Anonymous poster hash: f7a37...479
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Suge han gjør jeg ikke så veldig ofte siden han innmari sjelden slikker meg, husker faktisk ikke sist gang han slikket meg, tror det var i fjor en gang. Jeg rir sjelden fordi jeg sliter med smerter i knærne mine. Men jeg er aktv på å gi motstøt når vi har sex, griper tak i hoftene hans for å gi rytme, gnir meg mot han, roterer med hoftene osv. Anonymous poster hash: 34e72...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå